עדי גרתי-נער תמונה לסמנכ"ל הפיתוח של חדשות ערוץ 10

את תפקידה של גרתי-נער כעורכת התוכנית "המקור" תמלא מעתה רותם שדות ■ נמשכים המגעים עם עורכת המהדורה המרכזית לשעבר, טלי בן-עובדיה, באשר לתפקיד בכיר שהוצע לה ע"י מנכ"ל ערוץ 10

עדי גרתי-נער, עורכת התוכנית "המקור" תמונה לסמנכ"ל הפיתוח של חדשות ערוץ 10 - כך הודיע היום (ב') הערוץ. לתפקידה כעורכת "המקור" תיכנס רותם שדות.

המינוי של גרתי-נער הוא חלק מיישום האסטרטגיה של חברת החדשות שגובשה בחודשים האחרונים. בשנתיים וחצי האחרונות ערכה גרתי את "שישי" עם עופר שלח ורביב דרוקר ולאחר מכן ערכה את "המקור". כעת היא תצטרף לאורי רוזן, שמונה לא מכבר לעורך הראשי של המהדורה המרכזית של חדשות ערוץ 10.

במסגרת תפקידה כסמנכ"ל הפיתוח גרתי-נער תהיה אחראית על פיתוח התוכניות הקיימות ופיתוח תוכניות חדשות בחברה. בנוסף, היא תיזום פרויקטים מיוחדים בעל אופי תחקירי ומגזיני שישודרו במהדורה המרכזית.

גרתי-נער, שהחלה את דרכה העיתונאית כתחקירנית, הצטרפה לחדשות 10 עם הקמתה ומילאה שורה של תפקידים, בהם רכזת כתבים, עורכת תוכנית הבוקר עם אברי גלעד ולינוי בר-גפן, עורכת משנה במהדורה המרכזית, עורכת ב"חמש עם רפי רשף", עורכת המשנה של "שישי" וכאמור עורכת "שישי" ו"המקור".

מערוץ 10 נמסר כי בימים אלה נמשכים המגעים עם עורכת המהדורה המרכזית לשעבר, טלי בן-עובדיה, באשר לתפקיד בכיר שהוצע לה על-ידי מנכ"ל ערוץ 10.

רותם שדות, שתחליף כאמור את עדי גרתי-נער כעורכת התוכנית "המקור", ערכה בעבר מספר תוכניות דוקומנטריות, בהן התוכניות "הפלא השמיני" ו"על המשקל" של מיקי חיימוביץ' ואת תוכניות האקטואליה "זה הזמן" ו"קופסה שחורה" עם עמנואל רוזן.

בתוך כך, מערוץ 10 נמסר על עוד שני מינויים. לראשונה מונתה מנהלת משאבי אנוש לחברה - חן הדרי. הדרי, שעבדה בעבר במחלקת ההפקה של החדשות, תהיה אחראית על מיון וקליטת עובדים חדשים, בניית תוכניות הדרכה בחברה ומיצוי הפוטנציאל המקצועי של העובדים.

מינוי נוסף הוא של החזאי אלעד זוהר לאחראי על קשרי הקהילה של חדשות 10, זאת במקביל לעבודתו במחלקת מזג-האוויר של חדשות 10. במסגרת תפקידו כאחראי על קשרי קהילה יבנה זוהר מערך של סיורים והדרכות לקבוצות מבקרים, מהלך שמטרתו לקרב את החברה אל קהל הצופים.