רשת הולמס פלייס מציעה ליווי מקצועי מרחוק למתאמנים

הרשת מציעה ללקוחות ללא מנוי קבוע לקנות מד צעדים ולקבל מעקב מקצועי תמורת תשלום חודשי

לא כולם מעוניינים לעשות מנוי בחדר כושר, אבל כמעט כולם מנסים בשלב זה או אחר בחייהם לרדת במשקל באמצעות פעילות גופנית, אך מתקשים להתמיד. אלה בדיוק הלקוחות הפוטנציאליים של המוצר שמשיקה הולמס פלייס, שעד כה התמקדה בשיווק מנויים למכוני הכושר שלה וכעת יוצאת אל מחוץ למועדונים.

מדובר למעשה ב"הולמס פלייס 2go" - שירות שמשלב 3 אלמנטים: שימוש במד צעדים, קבלת ייעוץ מאנשי מקצוע וקבלת תמריצים למתאמנים שעומדים ביעדים. את מד הצעדים הלקוחות קונים מהרשת ב-285 שקל, ובנוסף משלמים מדי חודש עבור מעקב וליווי אישי.

מד הצעדים הוא אינטראקטיבי במובן זה שהנתונים מוזנים למחשב ומאפשרים מעקב. המתאמן עונד אותו על גופו כל היום, וכך נמדדת כמות ואיכות הפעילות הגופנית כל הזמן (הליכה רגילה, הליכה מאומצת וכו').

בנוסף נבנית עבור המתאמן תוכנית יעדים אישית ותזונה אישית. אחת לשבוע הוא פורק את נתוני הצעדים למחשב, ועוקב דרך אזור אישי באתר האינטרנט של 2go אחר ניתוח של הפעילות הגופנית שנעשתה בכל יום ויום.

בהתאם לנתונים, המתאמן מקבל יעדים חדשים ממאמני הולמס פלייס, תוך כדי ליווי במייל, ב-SMS ובטלפון.

כאמור, מתוך הנחה שכדי להתמיד צריך להיות מתוגמל - מקבל מתאמן שעומד ביעדים זיכוי של שקל ליום, ובסכום שנצבר הוא יכול לקבל החזר על עלות המנוי, טיפולי ספא ועוד.

הרשת מציעה גם מסלול משודרג ויקר יותר - 2go פלוס, שבמסגרתו פעמיים בחודש מתקיימת פגישה עם מאמן מקצועי של הרשת.

כמה זה עולה?

- מסלול 2go: מד הצעדים - 285 שקל (תשלום-חד פעמי), מנוי לחודש - 50 שקל.

- מסלול 2go פלוס (כולל פגישת מעקב דו-חודשית): מד הצעדים - 285 שקל (תשלום חד-פעמי), מנוי לחודש - 170 שקל.

למנויי הרשת ניתנת הנחה של 20%.