11 שנות מאסר לרוני גלילי שהורשע באונס ובמעשים מגונים

גלילי, בעל המועדונים "הלופט" ו"נו לימיט" בת"א, הורשע באונס ובמעשים מגונים בשתי נשים שפגש באתר "קפה דה-מרקר" ■ ביהמ"ש: "עסקינן בעבריין מין רצידיביסט, שמאסרים וענישה קודמת לא גרמו לו לחדול ממעשיו"‏

‎‎בית המשפט המחוזי בתל-אביב גזר 11 שנות מאסר בפועל על רוני גלילי, בעל המועדונים "הלופט" ו"נו לימיט" בתל-אביב, שהורשע לפני חודשיים באונס ובמעשים מגונים בשתי נשים שפגש באמצעות אתר האינטרנט "קפה דה-מרקר".

נוסף על מאסר בפועל הוטלו על גלילי 3 שנות מאסר על-תנאי וכן פיצוי בסך 25 אלף שקל לכל אחת מהקורבנות. ‏‎‎‏

גלילי טען כי בינו לבין המתלוננת י' החלה בעקבות ההיכרות באתר "מערכת יחסים יצרית, חושפנית ובעלת גוון פרוע". לפי כתב האישום, גלילי הזמין את י' למועדון שבבעלותו כשזה היה ריק מאדם ונעול, ותקף אותה מינית.

גלילי טען מצדו כי כל המעשים נעשו בהסכמה. לדבריו, גם עם המתלוננת א' קבע פגישה במועדון לשם קיום יחסי מין בהסכמה.

התביעה הסכימה כי בין גלילי לבין י' שררה מערכת יחסים רומנטית, שבמסגרתה קיימו יחסי מין 3 פעמים, אך זו הסתיימה, ומעשה האונס התבצע לאחר מכן - למרות התנגדותה הנחרצת. השופטות קבעו כי עדותו של גלילי לא אמינה והרשיעו אותו במעשי אונס בשתי המתלוננות.

השופטים שרה דותן, יהודית שיצר ושאול שוחט קבעו כי "עסקינן בעבריין מין רצידיביסט, שמאסרים וענישה קודמת לא גרמו לו לחדול ממעשיו. גיליון ההרשעות שלו כולל 9 הרשעות קודמות, חלקן בעבירות מין. הנאשם בוחר את קורבנותיו, ולאחר שהוא מטפח מידה מסוימת של אמון הוא בוחר בדרכי עורמה כדי להביאן למשרדו. אחר-כך הוא מבצע בהן את זממו, למרות סירובן, תוך נעילתן והפחדתן וללא שימוש באמצעי מניעה, כשהוא גורם להן לביזוי ופגיעה נפשית עמוקה".