החל מהיום: ניתן לחנות בתחנות אוטובוסים במהלך סוף השבוע

נהגים שיתקשו במציאת חניה בסוף השבוע הקרוב לא יצטרכו להתאמץ יותר מדי ■ בחוק שנכנס היום לתוקפו נקבע כי תותר חניית רכבים פרטיים בתחנות אוטובוס במהלך סוף השבוע, החל מ-20:00 ביום שישי ועד ל-16:00 ביום שבת

חדשות טובות לנהגים שסבלו עד היום ממצוקת חניה: החל מהיום (ו') יהיה ניתן להחנות את הרכב בתחנות האוטובוסים, במקום בו שפת המדרכה צבועה בצהוב ובאדום, מיום שישי בשעה 20:00 ועד ליום שבת בשעה 16:00, וזאת מתוקף חוק חדש שאישרה הכנסת.

החוק, שיזם ח"כ אופיר אקוניס מהליכוד וזאת מתוקף היותו יושב ראש ועדת הכלכלה, מתיר לראשונה את החניה באזורים אלו. עם זאת, יש לשים לב לתמרורים המדויקים באזור אשר עשויים להגביל את החניה.

בדברי החוק נכתב כי הוא אמור לסייע למצוקת החנייה, בעיקר בערים הגדולות. ח"כ אקוניס התבטא מספר פעמים בעבר כאשר אמר שמדובר בהצעת חוק שמרבית הציבור אמור להרוויח ממנה, וזאת מאחר שבממילא מרבית האוטובוסים אינם פעילים בשבת.

הצעת החוק זוכה להתנגדות נחרצת מצד חברות התחבורה הציבורית. אלו חוששות כי נהגים אשר יחנו את רכבם בסוף השבוע בתחנות האוטובוס לא יזיזו את רכבם עד למוצאי השבת ובכך יגררו מפגעי תנועה חמורים שיסכנו חיי אדם.