התדמית נסדקת? דיווח בארה"ב: אובמה בגד עם עוזרת קמפיין

הצהובון "נשיונל אינקווירר" פרסם בסוף השבוע כי נשיא ארה"ב נתפס ב-2004 במלון בוושינגטון עם אחת מעוזרות הקמפיין שלו במירוץ לסנאט ■ עוזרת הקמפיין וורה בייקר מכחישה וטוענת כי "כלום לא קרה" בינה לבין אובמה

האם הנשיא האמריקני ברק אובמה מסתבך? הצהובון "נשיונל אינקווירר" פרסם בסוף השבוע כותרת המסעירה את אמריקה, לפיה הנשיא נתפס ב-2004 במלון בוושינגטון עם אחת מעוזרות הקמפיין שלו במירוץ לסנאט האמריקני.

האינקווירר מגבה את דיווחו בסרטון וידאו ממצלמות האבטחה של המלון, בו נראה אובמה עם עוזרת הקמפיין, וורה בייקר. בייקר עצמה הכחישה כבר בעבר וטענה כי "כלום לא קרה" בינה לבין אובמה.

מתנגדיו של אובמה שמחים על הזדמנות להטיל כתם על הנשיא הנתפס כאיש נקי כפיים ואיש משפחה למופת וקיימות הצעות של מעל מיליון דולר לעדים שיוכלו לחשוף עוד טפח בפרשה.

נהג לימוזינה, שקיבל כספים על מנת ש"יתחיל לזמר", תיאר כי לקח את בייקר למפגש עם אובמה במלון וכי חיכה בלובי עד שבייקר תשנה הופעתה לקראת המפגש עם אובמה. "לא הייתה שום אינדיקציה שמישהו מהם עומד לעזוב את חדר המלון באותו לילה", צוטט הנהג. עוד העיד כי אובמה ובייקר בילו בכמה מקומות יחדיו במסגרת הקמפיין בוושינגטון.