182 דירות ברמלה בשעתיים? גינדי "שכחה" להזכיר מצגות ל-2,000 איש

לפני כחודש וחצי ערכה גינדי השקעות הגרלה שבה התחרו אלף איש על 182 דירות, ומסתבר שקדמה לה פעילות שיווק אינטנסיבית ■ החברה בתגובה: "הפרסום שתוך כשעתיים נמכרו כל היחידות הוא נכון"

האם חברת גינדי השקעות אכן מכרה 182 דירות בפרויקט "גינדי סיטי" ברמלה בתוך שעתיים, כפי שהודיעה חגיגית באמצע מארס? מתברר ששיווק הדירות לקח הרבה יותר זמן.

ל"גלובס" נודע כי להגרלה שערכה החברה לפני כחודש וחצי, ושבמהלכה התחרו אלף איש על 182 דירות, קדם לא רק קמפיין פרסומי אלא גם פעילות שיווק אינטנסיבית, שכללה מצגות בפני 2,000 רוכשים פוטנציאליים.

את המצגות ערכה חברת אנגלו סכסון Projects, זרוע שיווק הפרויקטים החדשים של רשת התיווך אנגלו סכסון שהושקה לאחרונה, אלא שבגינדי שכחו לציין את הפרט הזה כשהודיעו על הצלחת המכירות.

גינדי השקעות מסרה בתגובה: "המכירות בפרויקט התבצעו אך ורק במסגרת האירוע שנערך במרכז הירידים בת"א. לאחר ההגרלה נפגשו נציגים של גינדי ואנגלו-סכסון עם הזוכים לביצוע עסקאות הרכישה. לכן, הפרסום שתוך כשעתיים נמכרו כל היחידות בפרויקט הוא נכון, כי אך ורק באירוע הזה נערכו עסקאות המכירה. כל מבצע המכירות נעשה בשקיפות מלאה, כמו גם השת"פ עם אנגלו סכסון".

גינדי השקעות הודיעה ב-19 במארס כי בתוך שעתיים נמכרו 182 דירות ב"גינדי סיטי", פרויקט שיכלול 364 יח"ד, קניון וקאנטרי קלאב. 182 יח"ד נוספות שוריינו מראש לקצינים ואנשי קבע בשיתוף פעולה עם מינהלת המגורים של צה"ל. גינדי מכרה דירות 4 חדרים ב-850 עד 900 אלף שקל.

אנגלו סכסון Projects משווקת גם את "צמרות פריים" של קבוצת יצחקי בבאר יעקב, שכולל 100 יחידות דיור בשני מגדלים. החברה מנוהלת על ידי עליזה כהן וגיא שלי.