אלרוב נדל"ן רוכשת מלון מפואר בפריז בכ-145 מיליון אירו

בשנת 2009 הסתכמו הכנסות המלון בכ- 24.7 מיליון אירו, העודף התפעולי לפני דמי ניהול של המלון עמד על סך של כ- 6.4 מיליון אירו, והוא רשם תפוסה שנתית ממוצעת של 70.1%

אלרוב נדלן של אלפרד אקירוב שיגרה הבוקר (ג') עדכון בנוגע לעיסקת רכישת מלון הפאר באירופה עליה דיווחה לראשונה בסוף 2009. אלרוב דיווחה כי חברת הבת Locka Holding (מוחזקת בשיעור של 80%) התקשרה בהסכם אופציה לרכישת 100 אחוז מהחברה המחזיקה ומנהלת את מלון הפאר Lutetia, המצוי ברובע St-Germain היוקרתי בפריז.

תמורת המלון צפויה Locka לשלם כ- 145 מיליון אירו, כולל עלויות רכישה. המלון נחשב לאחד מששת הארמונות המשמשים כמלונות יוקרה בעיר הבירה הצרפתית והוא היחיד בגדה השמאלית של הנהר החוצה את העיר. במלון 231 חדרים וסוויטות, אולמות אירועים, מרכז עסקים, מסעדות וספא. בשנת 2009 הסתכמו הכנסות המלון בכ- 24.7 מיליון אירו, העודף התפעולי לפני דמי ניהול של המלון עמד על סך של כ- 6.4 מיליון אירו, והוא רשם תפוסה שנתית ממוצעת של 70.1%.

ההתקשרות הינה באופן של הסכם אופציה עקב טעמים רגולטוריים. עד כה היתה מניעה מלפרסם פרטים מזהים בקשר עם הנכס, מכירתו האפשרית במסגרת הסכם האופציה ופרטי הרכישה, על מנת שלא לסכל את העסקה ולאפשר למוכר לעמוד בחובותיו הרגולוטריות כלפי עובדי המלון.

אלרוב נדלן הפקידה פיקדון של 10 מיליון אירו, בכדי להבטיח לעצמה בלעדיות ברכישת הנכס, שיוחזר לה במידה שהאופציה לא תמומש. Locka מתכננת לפתח רשת מלונות יוקרה בערים תיירותיות, בעיקר באירופה, ובשנה שעברה הצהירה אלרוב כי תשקיע עד 1.6 מיליארד שקל בפעילות זו בשנים הקרובות.