תגובה ראשונה לירידת האירו? מרצדס משדרגת ומוזילה דגמים

תציע גם אחזקת שירות מלאה ל-3 שנים על חלק מסדרות הדגמים הבכירות של מרצדס ■ בענף מעריכים כי אם האירו ימשיך לרדת או יתייצב על רמתו הנוכחית, יבואנים נוספים ייצאו בשבועות הקרובים במבצעי הוזלות

צניחת האירו מתחילה להתבטא - סוף סוף - גם במחירי הרכב החדש. חברת כלמוביל יבואנית מרצדס פרסמה היום (ד') מערך חדש של מפרטים ומחירים שמגלם בתוכו הוזלות של עד 8%.

בחלק מהדגמים מדובר בהוזלה ישירה ובדגמים אחרים מדובר בשדרוג משמעותי של האבזור התקני, שכולל כעת כסטנדרט תוספות כגון פנסי קסנון, מערכת חניה אוטומטית ופריטים אחרים, שבעבר עלו עשרות אלפי שקלים. בנוסף יוצאת החברה עם חבילת שירות מיוחדת, שמוצעת כסטנדרט לרוכשי רכבי פרימיום מדגם S קלאס ו-ML. החבילה כוללת שלוש שנים של טיפולים תקופתיים במוסכי החברה ללא תשלום.

אמיל קרעין, מנכ"ל מרצדס, אומר כי מדובר במהלך משולב שבוצע בשיתוף היצרן. בענף מעריכים כי המלך נועד בין השאר לתקוף את גל הייבוא האישי של רכבי מרצדס, שבשנה שעברה פגע במכירות הרשמיות של המותג בישראל.

בענף מעריכים כי אם האירו ימשיך לרדת או יתייצב על רמתו הנוכחית, יבואנים נוספים יצאו בשבועות הקרובים במבצעי הוזלות או בהטבות שוות ערך.