שלמור-אבנון-עמיחי עלה לגמר קקטוס הזהב עם 21 מועמדויות

זאת מתוך 30 הגשות בלבד ■ לתחרות הפרסום הוגשו השנה בסך-הכל 695 עבודות, מתוכן 275 הגיעו לגמר

ההימור של משרד הפרסום שלמור-אבנון-עמיחי, שבחר להגיש השנה כמות מצומצמת של עבודות לתחרות הפרסום הישראלית קקטוס הזהב, השתלם: מתוך 30 עבודות בלבד שהגיש המשרד, עלו לשלב הגמר (פיינליסטים) 21 מועמדויות.

בקרב משרדי הפרסום הגדולים מקובל להגיש לתחרויות אלה כמות גדולה בהרבה של עבודות. לאחר היעדרות בשנה הקודמת, החליטו השנה בשלמור להגיש לתחרות אך ורק עבודות שהוגשו או יוגשו לתחרויות פרסום בינלאומיות.

משרד נוסף שהצליח גם השנה לבלוט בכמות המועמדים לפיינליסטים יחסית להגשות הוא שמעוני-פינקלשטיין, שהעלה 8 עבודות לשלב הגמר מתוך 24 הגשות. בתחרות הקודמת הצטיין המשרד בכמות המדליות שהשיג בתחרות ביחס לגודלו.

עוד יתמודדו בשלב הגמר יהושע TBWA עם 9 מועמדויות, JWT עם 8 מועמדויות, גלר-נסיס עם 8 מועמדויות, גליקמן-נטלר-סמסונוב עם 5 מועמדויות, ברוקנר-נטע-יער עם 3 מועמדויות, דרורי-שלומי ובריקמן עם 2 מועמדויות לכל משרד, וזרמון-גולדמן ואזימוט עם מועמדות אחת לכל משרד.

גם השנה יתחולל הקרב הגדול בין המשרדים הגדולים בענף, שהגישו (פרט לשלמור-אבנון-עמיחי) באופן טבעי כמויות עבודות גדולות בהרבה: מקאן-אריקסון הגיעו לגמר עם 73 מועמדויות, גיתם BBDO עם 45 מועמדויות, אדלר-חומסקי עם 44 מועמדויות ובאומן-בר-ריבנאי עם 38 מועמדויות.

בגזרת האינטראקטיב הגיעו לגמר 5 משרדים: ארק וטוויסטיד עם 4 מועמדויות לכל משרד, אידיאולוג'יק עם 2 מועמדויות, די-סי וגורני עם מועמדות אחת לכל משרד.

כפי שנחשף לראשונה ב"גלובס", השנה הגישו כ-30 משרדים - כולל משרדי האינטראקטיב - עבודות לתחרות.

בין 25 המשרדים הגדולים שבחרו שלא להתמודד בתחרות נמצאים ראובני-פרידן, ענבר-מרחב-שקד ופוגל-אוגילבי.

בסך-הכל הוגשו לתחרות 695 עבודות, מתוכן הגיעו לשלב הגמר 275 עבודות.