"פרולור צפויה להציג התפתחות קלינית מואצת"

‎‎האנליסטית של בית ההשקעות ‏Ladenburg Thalmann‏ ממליצה על מניית החברה הישראלית-אמריקנית ב"קנייה"‏, במחיר יעד הגבוה ב-60% ממחיר השוק

‎‎בית ההשקעות האמריקני ‏Ladenburg Thalmann‏ מאמין במניית חברת הביוטכנולוגיה הישראלית-אמריקנית פרולור. בסקירה שפורסמה ביום ב' האחרון, האנליסטית ננסי הול המליצה על מניית החברה ב"קנייה", ומחיר היעד בו נקבה הוא 9 דולר, גבוה ביותר מ-60% ממחיר המניה באותה עת.

‏פרולור, המנוהלת על-ידי אברי הברון, עוסקת בפיתוח חלבונים לצרכים רפואיים. יו"ר החברה ואחד ממשקיעיה הוא ד"ר פיליפ פרוסט, שמכהן גם כיו"ר טבע.

‏בהמלצה נכתב כי פרולור צפויה להציג התפתחות קלינית מואצת במהלך 12-18 החודשים הקרובים, וכי ההנפקה הפרטית שביצעה החברה לאחרונה ממצבת אותה בעמדה טובה. האנליסטית כותבת שהיום פרולור היא "מתחת לרדאר" של משקיעים מוסדיים רבים, אך מעריכה שהמצב צפוי להשתנות בהדרגה.

‏שי נוביק, נשיא פרולור, אמר ל"גלובס" כי "זוהי הוכחת אמון נוספת מצד וול-סטריט לחברה. אני מקווה שבמהלך 2010 משקיעים רבים ואנליסטים נוספים בארה"ב ובישראל יבחנו את ההזדמנות הגלומה בפרולור, ומניח שנראה את התוצאות בסקירות מחקר נוספות".

‏שווי השוק של פרולור בבורסת ‏AMEX‏ הניו-יורקית הוא 258 מיליון דולר. ‏‎‎‏