חברת דנשר אינטרקוסמא, יבואנית ומשווקת מוצרי טיפוח ובישום בישראל, קיבלה את הזיכיון לשיווק המותג PLAYBOY בישראל. דנשר תשווק בישראל את סדרת הבישום והטיפוח לגבר של המותג, הפונה בעיקר לצעירים.
מלבד המגזין הידוע וערוץ הטלוויזיה, בבעלות המותג PLAYBOY גם חנויות אופנה, אקסוסריז כגון משקפי שמש, בגדי-ם ושעונים.
ארז קירשנר, מנכ''ל חטיבת מוצרי הצריכה "אינטרקוסמא", מסר כי" המותג PLAYBOY נחשב לאחד המותגים הפופולריים בעולם, ואנו מאמינים בפוטנציאל שלו בשוק הישראלי, בעיקר לאור הגידול המתמיד בקטגוריה של מוצרי טיפוח ייעודיים לצעירים".
השקת המותג בישראל תלווה בהשקעה של כחצי מיליון שקל, ותכלול נראות בנקודות מכירה, פעילויות קד"מ בברים ודיסקוטקים ופעילויות באינטרנט וברשתות חברתיות.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.