גב ים מדווחת: רווח נקי של 43 מיליון שקל ברבעון הראשון

הכנסות מהשכרת מבנים הסתכמו ברבעון הראשון ב-74 מיליון שקל, בדומה להכנסות בסעיף זה ברבעון האחרון של שנת 2009 ולעומת סך של 75 מיליון שקל בתקופה המקבילה אשתקד

חברת הנדל"ן המניב גב ים , מקבוצת אי.די.בי, הציגה היום (ב') את תוצאותיה לרבעון הראשון של השנה.

הרווח הנקי המיוחס לבעלי המניות של גב ים ברבעון הסתכם ב-43 מיליון שקל לעומת רווח של 46 מיליון שקל ברבעון הראשון אשתקד. הכנסות מהשכרת מבנים הסתכמו ברבעון הראשון ב-74 מיליון שקל, בדומה להכנסות בסעיף זה ברבעון האחרון של שנת 2009 ולעומת סך של 75 מיליון שקל בתקופה המקבילה אשתקד. החברה שמרה על רמת ההכנסות בסעיף זה למרות מימוש נכסים במהלך שנת 2009 , אשר הניבו הכנסות בהיקף של 1.5 מיליון שקל לרבעון.

ההכנסות ממכירת דירות ומקרקעין בניכוי עלותם הסתכמו ברבעון ב-2 מיליון שקל לעומת 4 מיליון שקל בתקופה המקבילה אשתקד. בתקופה המקבילה אשתקד כלל סעיף זה הכנסות נטו ממימוש זכויות במקרקעין בסך של כ-2 מיליון שקל.

הכנסות מעליית השווי ההוגן של הנדל"ן להשקעה הסתכמו ברבעון בכ-7 מיליון שקל, לעומת כ-15 מיליון שקל בתקופה המקבילה אשתקד. ההכנסות בסעיף זה נובעות משערוך נדל"ן בהקמה הפרוייקט במודיעין ומעדכון השווי ההוגן של נכס מניב אשר נמכר בחודש אפריל בהתאם לתמורה שנקבעה בהסכם המכר.

ברבעון המקביל אשתקד ערכה החברה הערכת שווי לשני נכסים אשר הקמתם הושלמה במהלך אותו רבעון - המבנה המזרחי בפארק גב-ים הרצליה צפון, והמבנה המסחרי במתחם אדמירליטי, מפרץ חיפה.

הוצאות מימון, נטו הסתכמו ברבעון הראשון בכ-6 מיליון שקל לעומת 8 מיליון שקל בתקופה המקבילה אשתקד.

החברה השקיעה ברבעון זה כ-48 מיליון שקל בהקמה וברכישה של נכסים מניבים ויש לה כיום שטחים להשכרה בשטח כולל של כ-765 אלף מ"ר באתרים שונים ברחבי הארץ. שיעור התפוסה בנכסים המניבים של החברה עומד על כ-95%.

שרון שוופי, מנכ"ל גב ים, אמרה היום: " מגמת ההתאוששות בשוק הנדל"ן שהחלה בסוף 2009 נותנת אותותיה גם בתחילת 2010. בהסתמך על עיסקאות הביקושים לשטחי החברה גדל הן בקרב לקוחות חדשים והן בקרב לקוחות קיימים המבקשים להתרחב."