קשיים במו"מ להסדר טיעון לגיא ויסמן; הדיון מחר בתיק נדחה

לפי המתווה הכללי של העסקה המתגבשת, ויסמן יודה בגניבת כ-20 מיליון שקל מהראל בית השקעות וירצה 7-12 שנות מאסר בפועל, כאשר שאר עבירות הגניבה בסך עשרות מיליוני שקלים יומרו ככל הנראה לעבירות אחרות

בעקבות קשיים במגעים להסדר טיעון בין הפרקליטות לבין באי-כוחו של גיא ויסמן, שנאשם בגניבה של 123 מיליון שקל בעת ששימש כמשנה למנכ"ל הראל בית השקעות, נדחה הדיון בתיק שאמור היה להיערך מחר (ד') בבית המשפט המחוזי בתל-אביב.

בדיון מחר אמורים היו באי-כוחו של ויסמן, עוה"ד אורי קינן וציון סהראי מהסניגוריה הציבורית והפרקליטה עו"ד אסתי שלאין, להגיש הסדר טיעון מוגמר לאישור בית המשפט. לשם כך עצר בשבוע שעבר השופט עודד מודריק את משפטו של ויסמן.

"נוכח הודעת הצדדים על התקדמות משמעותית וגדולה בשיחות ביניהם לקראת הסדר טיעון, אפשר לוותר על המשך הדיון היום, בתקווה שבישיבה הבאה יגיעו הצדדים להבנה מושלמת ביניהם, המשך הדיון יהיה ב-12 למאי", קבע מודריק בשבוע שעבר.

ואולם, בעקבות הקשיים במשא-ומתן לקראת הסדר הטיעון פנו היום (ג') הצדדים בבקשה מוסכמת לבית המשפט כי ידחה את הדיון בתיק עד לאחר חג שבועות.

המתווה הכללי של העסקה המתגבשת בין הצדדים מדבר על כך שויסמן יודה בגניבה של כ-20 מיליון שקל מכספי הראל בית השקעות וירצה 7 עד 12 שנות מאסר בפועל. שאר עבירות הגניבה, בסך עשרות מיליוני שקלים, יומרו ככל הנראה לעבירות אחרות, כגון רישום כוזב במסמכי תאגיד.