קרבות המונדיאל: HOT טוענת כי נציגי yes מטעים צרכנים

טוענת כי yes מטעה את הצרכנים בכך שהיא מבטיחה להם כי משחקי מונדיאל 2010 ישודרו באיכות HD רק אצלה - זאת בשעה שידוע לה היטב כי המשחקים ישודרו באיכות HD גם ב-HOT

חברת HOT מאיימת בתביעה נגד yes בגין מה שהיא מכנה "הטעיה חמורה של נציגיה". במכתב ששלח עורך דין מטעמה קובלת חברת הכבלים על כך שנציגי השירות של חברת הלוויין מודיעים לצרכנים כי yes תשדר באופן בלעדי את המונדיאל ב-HD. "בידי HOT ראיות מתועדות להטעיה", נטען במכתב.

"בדיקות שערכה HOT העלו כי נציגי טלמרקטינג של yes מודיעים לצרכנים, חזור והודע, באופן מפורש ונחוש, כאילו מונדיאל 2010 ישודר באיכות HD ב-yes בלבד", נכתב. "חזקה היא כי מדובר בהנחיה מכוונת מטעם הנהלת חברתכם".

עוד נכתב, כי "באתר האינטרנט גוגל, בעמוד הראשי, מופיע קישור ממומן על-ידי חברתכם לאתר yesMax, תחת הכותרת הבולטת 'מונדיאל 2010 ב-HD רק ב-yes'. כל זאת שעה שידוע לכם היטב כי בהתאם לסיכום עם רשות השידור, ישודר מונדיאל 2010 באיכות HD גם ב-HOT, ובאותם תנאים בהם הוא ישודר ב-yes. ההטעיות גורמות ל-HOT נזקים קשים ביותר, כספיים ואחרים, בשיעור שטרם ניתן לאמוד. זאת בעיקר בשים לב לעניין הציבורי הרב בשידורי ה-HD של מונדיאל 2010 העומד בפתח".

חברת הכבלים דורשת מהלוויין לחדול מיידית מכל "אמירה מטעה" ולהודיע ללקוחותיה כי גם HOT תשדר את הערוץ בחינם. החברה דורשת גם את הורדת הפרסום.

כפי שפורסם ב"גלובס", לראשונה בתולדותיה, רשות השידור תשדר בטכנולוגיית HD ביוני הקרוב. משחקי הגביע העולמי ישודרו בערוץ HD מיוחד שאמור לעלות בשתי הפלטפורמות, אולם עד עתה, רק חברת yes השלימה תהליך חתימה מול רשות השידור, ואילו חברת HOT נמצאת עודה בהחלפת טיוטות מול הרשות ולא השלימה חתימה סופית.

מ-yes נמסר: "אנו בודקים את הדברים".

מ-HOT נמסר כי "המכתב מדבר בעד עצמו".