צמיחה של 63% בהכנסות ווקלטק ברבעון הראשון

ההפסד הנקי על בסיס GAAP הסתכם ברבעון הראשון של 2010 ב-1.3 מיליון דולר או 22 סנט למניה, לעומת הפסד נקי של 1.5 מיליון דולר או 21 סנט למניה ברבעון הראשון של 2009

חברת ווקלטק, ספקית גלובלית של פתרונות VoIP ותקשורת אחודה עבור ספקי שירותי טלפוניה קווית ואלחוטית, מדווחת היום (ג') על תוצאותיה הכספיות לרבעון הראשון אשר הסתיים ב-31 במרץ, 2010.

ההכנסות ברבעון הסתכמו ב-1.7 מיליון דולר, צמיחה של 63% לעומת הכנסות של 1 מיליון דולר ברבעון הראשון של 2009. זאת, כתוצאה מעלייה במכירות המוצרים. שיעור הרווח הגולמי ברבעון הראשון של 2010 היה 61% , לעומת 64% ברבעון הראשון של 2009.

ההוצאות התפעוליות על בסיס non-GAAP הסתכמו ברבעון ב-2.1 מיליון דולר - לעומת 1.9 מיליון דולר ברבעון הראשון של 2009. העלייה בהוצאות התפעוליות קשורה לפעילות התקשורת הסלולרית החדשה המתבססת על רכישת נכסי חברת אאוטסמארט.

ווקלטק מדווחת על הפסד תפעולי non-GAAP של 1 מיליון דולר ברבעון. זאת, לעומת הפסד תפעולי של 1.2 מיליון דולר ברבעון הראשון של 2009. ההפסד הנקי על בסיס non-GAAP הסתכם ברבעון הראשון של 2010 ב-1.1 מיליון דולר או 19 סנט למניה. זאת, בהשוואה להפסד נקי של 1.1 מיליון דולר או 17 סנט למניה ברבעון הראשון של 2009.

ההפסד הנקי על בסיס GAAP הסתכם ברבעון ב-1.3 מיליון דולר או 22 סנט למניה, לעומת הפסד נקי של 1.5 מיליון דולר או 21 סנט למניה ברבעון הראשון של 2009. הפחתת נכסים לא מוחשיים והוצאות בגין אופציות לעובדים הסתכמו ברבעון הראשון של 2010 ל-3 סנט למניה.

נכון ל-31 במרץ, 2010, נכללו במאזן ווקלטק מזומנים, שווי מזומנים, פיקדונות לטווח קצר ומזומן משועבד בהיקף של 8.9 מיליון דולר או 1.51 דולר למניה.

בהתייחסו לתוצאות הרבעוניות אמר עידו גור, נשיא ומנכ"ל ווקלטק: "תוצאות הרבעון הראשון של 2010 מציגות גידול מרשים בהכנסות לעומת השנה שעברה ואנו מאמינים שזוהי התחלה טובה של 2010. הוצאותינו גדלו במהלך הרבעון בעקבות הגדלת השקעתנו בפעילות הסלולרית החדשה, אשר לה אנו צופים פוטנציאל עסקי רב. אנו מעריכים כי בהמשך השנה, עם מימושן של הסינרגיות הגלומות ברכישה האחרונה, ירדו ההוצאות התפעוליות הרבעוניות שלנו לרמות של שנת 2009".

גור הוסיף: "אנו על מסלול של צמיחה מואצת בהכנסותינו ב-2010 לעומת 2009 ואנו ממשיכים להתמקד במטרתנו להגיע לרווחיות יציבה. במקביל לפעילותנו השוטפת, אנו משקיעים בקידום עסקי ה-VoIP mobile אשר עשויים להוות מנוע צמיחה משמעותי עבורנו. פידבקים שקיבלנו מלקוחות פוטנציאליים מלמדים כי השוק מגלה עניין רב בהיצע מוצרי ה-VoIP mobile שלנו, והדבר מחזק את ביטחוננו באסטרטגיה עסקית זו".