גיוון אימג'ינג: הרווח הנקי זינק ב-159% ל-4.4 מיליון דולר

הכנסות הרבעון צמחו ב-5.2% ל-32 מיליון דולר ■ החברה צופה גידול של 18%-22% בהכנסות 2010

גיוון אימג'ינג מפרסמת הבוקר (ד') דו"חות כספיים לסיכום הרבעון הראשון ומציגה גידול של 5.2% בהכנסותיה ל-32.1 מיליון דולר, לעומת 30.5 מיליון דולר ברבעון הראשון של 2009.

על בסיס GAAP, הרווח הנקי לרבעון זה הסתכם ל-2.1 מיליון דולר, או 7 סנט למניה, לעומת רווח נקי של 239 אלף דולר, או סנט בודד למניה בדילול מלא, ברבעון המקביל אשתקד.

הרווח הנקי על בסיס Non-GAAP זינק בכ-159% והסתכם לסך של 4.4 מיליון דולר, שהם 14 סנט למניה בדילול מלא, לעומת 1.7 מיליון דולר, או 6 סנט למניה בדילול מלא, ברבעון הראשון של 2009.

הרווח הנקי על בסיס Non-GAAP אינו כולל הוצאות בגין רכישת סיירה, בסך 700 אלף דולר, וכן הוצאות תגמול עובדים בסך 1.6 מיליון דולר. הרווח הנקי על בסיס זה לרבעון הראשון של שנת 2009 לא כולל הוצאות תגמול עובדים בסך 1.5 מיליון דולר.

נכון לתום מארס, סך המזומנים, שווי מזומנים, השקעות לטווח קצר ואגרות חוב הסתכם ב- 64.9 מיליון דולר.

החברה מעדכנת את תחזיותיה לשנת 2010 בעקבות רכישת חברת סיירה, ומעריכה כי הכנסותיה יהיו בטווח שבין 167 ל-174 מיליון דולר, גידול של 18%-22% לעומת אשתקד. בנוסף, מעריכה החברה כי הרווח למניה לשנת 2010 על בסיס GAAP יהיה בטווח של 51-59 סנט ועל בסיס Non-GAAP בטווח של 76-84 סנט.

חומי שמיר, נשיא ומנכ"ל גיוון אימג'ינג: "אנו שבעי רצון מכך שהמיקוד שלנו בהגדלת הרווחיות ממשיך להניב תוצאות וזאת, כפי שניתן לראות בשורת הרווח הנקי. כמו גם מגידול של 5.2% בהכנסות וזאת, למרות שהרבעון הראשון של השנה נחשב לרבעון חלש עונתית". שמיר הוסיף עוד: "אנו ממשיכים וחותרים להשגת היעדים הפיננסים של החברה לשנת 2010. אנו אופטימים לגבי פוטנציאל התרחבות שוק ה-PillCam בעולם ולגבי יכולתנו למינוף המובילות של החברה בתחום הדיאגנוסטיקה של מערכת העיכול עם רכישת חברת סיירה. בעזרת הניסיון של גיוון אימג'ינג בפיתוח והדרכת הלקוח, ומומחיות בתחום התוכנה, אנו מאמינים כי נוכל להרחיב פלח שוק זה".

נזכיר כי במארס דיווחה גיוון על רכישת סיירה, חברה אמריקנית פרטית, ב-35 מיליון דולר. גיוון מפתחת ומשווקת גלולת מצלמה לאבחון המעי הדק, המעי הגס והוושט, ואילו סיירה עוסקת בתחום בדיקות האבחון למערכת העיכול העליונה.