אבוג'ן: ההכנסות ברבעון הראשון הסתכמו בכ-2.7 מיליון דולר

ההפסד התפעולי ברבעון הסתכם בכ-181 אלף דולר, בהשוואה לרווח תפעולי בסך של כ- 624 אלף דולר בתקופה המקבילה אשתקד ■ נכון לסוף הרבעון יתרות המזומנים, שווי מזומנים והשקעות לזמן קצר של החברה הסתכמו בסך של כ- 37.8 מיליון דולר

חברת אבוג'ן , הפועלת בתחום של שיפור תכונות בצמחים לתעשיית החקלאות ולתעשיית הדלקים, האלטרנטיביים, הודיעה היום (ה') על התוצאות הכספיות לרבעון הראשון של שנת 2010.

הכנסות אבוג'ן ברבעון הסתכמו בכ-2.7 מיליון דולר, בהשוואה להכנסות בסך 2.4 מיליון דולר בתקופה המקבילה אשתקד. ההפסד התפעולי ברבעון הראשון של 2010 הסתכם בכ- 181 אלף דולר, בהשוואה לרווח תפעולי בסך של כ- 624 אלף דולר בתקופה המקבילה אשתקד. ה

מעבר להפסד תפעולי ברבעון הראשון של 2010 נובע בעיקר מגידול בהוצאות מחקר ופיתוח, אשר הסתכמו ברבעון הראשון של השנה בכ-939 אלף דולר בהשוואה לכ-340 אלף דולר ברבעון המקביל אשתקד, זאת בעיקר כתוצאה מהרחבת פעילות במסגרת פרויקטים פנימיים של החברה, בדגש על פיתוח טכנולוגיות ליבה חישוביות חדשות וגידול בכח-האדם התומך בפרויקטים אלו.

ההפסד הכולל ברבעון הסתכם בכ- 3.7 מיליון דולר, או 0.14 דולר למניה, בהשוואה להפסד בסך של כ- 1.4 מיליון דולר, או 0.06 דולר למניה, בתקופה המקבילה אשתקד.

ההפסד כולל הוצאות מימון שאינן מלוות בתזרים מזומנים בגין שערוך כתבי אופציה בסך של 3.6 מיליון דולר, זאת בהשוואה להוצאות מימון של 1.5 מיליון דולר בתקופה המקבילה אשתקד.

נכון לסוף הרבעון יתרות המזומנים, שווי מזומנים והשקעות לזמן קצר של החברה הסתכמו בסך של כ- 37.8 מיליון דולר, זאת בהשוואה ליתרות המזומנים, שווי מזומנים והשקעות לזמן קצר בסך כ- 38.2 מיליון דולר בסוף 2009.

לדברי עופר חביב, נשיא ומנכ"ל אבוג'ן, "במהלך הרבעון האחרון, המשכנו כמתוכנן בהרחבת יכולות המו"פ שלנו, בראש ובראשונה של טכנולוגיות ליבה מיחשוביות חדשות, אותן אנו רואים כמנועי הצמיחה העתידיים של החברה: ATHLETE לזיהוי גנים, המהווה בסיס לעיקר הפעילות הנוכחית שלנו; RePack לאיפיון מערכות בקרה ביולוגיות לביטוי של גנים; ו- EvoBreed לשילוב כלים גנומיים חישוביים בתהליך הטיפוח הקלאסי. כמו כן, התקדמנו במסגרת תוכנית הדלקים האלטרנטיביים שלנו, המתמקדת כיום בפיתוח קיקיון כחומר גלם לביודיזל וביוג'ט".