קבוצת ניקה מאמינה באפליקיור: ממשיכה להשקיע בחברה

על פי ההסכם, המרה עד סוף 2010 למניות תתבצע לפי מחיר של 4.5 שקל ו-2 אופציות במחיר של 5.5 שקל, וההמרה מתחילת 2011 למניות תתבצע במחיר של 5.6 שקל ו-2 אופציות במחיר של 6.6 שקל

קבוצת ניקה, בעלת השליטה בחברת אפליקיור , ממשיכה לתמוך בחברה ולהעמיד לה מימון. קבוצת ניקה תעמיד לאפליקיור, המפתחת מייצרת ומשווקת מוצרי תוכנה לסביבת הרשת, הלוואה המירה למניות ואופציות במחירים של פי 2.5 עד 3 ממחיר המניה הנוכחי.

על פי ההסכם, המרה עד סוף 2010 למניות תתבצע לפי מחיר של 4.5 שקל ו-2 אופציות במחיר של 5.5 שקל, וההמרה מתחילת 2011 למניות תתבצע במחיר של 5.6 שקל ו-2 אופציות במחיר של 6.6 שקל. זאת בהתאם להסכם המסגרת שנחתם עם בעלת השליטה בשנה שעברה ולפיו היא תשקיע באפליקיור סכום כולל של 8 מיליון שקל כנגד הקצאה של 5.67 מיליון מניות.

מניית אפליקיור נסחרת כעת בעליה של 2.5% למחיר של 1.86 שקל.

קבוצת ניקה מעמיקה בכך את תמיכתה הפיננסית באפליקיור לטובת צרכיה התזרימיים של אפליקיור על ידי קו אשראי, במקביל לשיפור בפעילותה העסקית של אפליקיור שנכנסת לתחומים חדשים וצומחים - כתחומי ההוסטינג הווירטואליזציה ומחשוב ענן - מתוך מטרה להרחיב את נתח השוק שלה.

העמדת המימון נועדה להמשיך ולקדם את אפליקיור במסלול הצמיחה ולקרב אותה ליעד של חזרה לאיזון תפעולי. יעדים אלו מושתתים על המשך הרחבת בסיס הלקוחות של אפליקיור, כחלק מהשינוי החשוב במודל העסקי שביצעה ומבצעת החברה בשנה האחרונה.

בסיס הלקוחות של אפליקיור גדל בשנה האחרונה לכדי 1,200 לקוחות ויעד הצמיחה העתידי אף גבוה מ-2,000 לקוחות. העמדת המימון תסייע לחברה בהמשך השדרוג החשוב של התוכנה לוורסיה הרביעית וניצול טוב יותר של הצמיחה הגדולה בתחום ההוסטינג ובעיקר בתחום הווירטואליזציה ומחשוב הענן. המשך הצמיחה תוביל את החברה להשגת יעד הצמיחה הנדרש כדי להגיע לאיזון התפעולי.

מוצרי אפליקיור לאפליקציות (compliance) תוכנה לאבטחה,בקרה ותאימות לתקנים מיועדות להגנה אפליקטיבית של אתרים בסביבת האינטרנט ואינטרה-נט ובקרה על פעילות משתמשים במערכות מידע בארגון. מוצר החברה, ה-dotDefenderTM , פונה למיליוני אתרים ואפליקציות ארגוניות שמספרם הולך וגדל וצפוי לגרום לגידול בהיקף המכירות של פתרונות אבטחה של החברה.

בשנים 2007-2009 הרחיבה אפליקיור את היקף פעילותה הבינלאומית, בעיקר בארה"ב, אירופה ובאסיה בייחוד בדרום קוריאה.