תקציב הפרסום של מי עדן עוזב את באומן-בר-ריבנאי

באומן-בר-ריבנאי שימש כמשרד הפרסום של מי עדן ב-5 השנים האחרונות ■ היקף ‎‎תקציב הפרסום של מי עדן עומד על 8 מיליון דולר במחירי מחירון‏

‎‎חברת מי עדן ומשרד הפרסום באומן-בר-ריבנאי הודיעו על החלטתם שלא להמשיך בפעילות המשותפת. באומן-בר-ריבנאי שימש כמשרד הפרסום של מי עדן ב-5 השנים האחרונות.

בשבועות הקרובים תבחן מי עדן משרדי פרסום לצורך עבודה משותפת עימם. תקציב הפרסום של מי עדן עומד על 8 מיליון דולר במחירי מחירון.

מי עדן מחזיקה בנתח שוק כללי של 45% בשוק המים המינרליים בישראל. ‏חברת מעיינות עדן נסחרת בבורסה לניירות ערך בתל-אביב ונמצאת בבעלות משפחת נפתלי והציבור.