חברת מי עדן ומשרד הפרסום באומן-בר-ריבנאי הודיעו על החלטתם שלא להמשיך בפעילות המשותפת. באומן-בר-ריבנאי שימש כמשרד הפרסום של מי עדן ב-5 השנים האחרונות.
בשבועות הקרובים תבחן מי עדן משרדי פרסום לצורך עבודה משותפת עימם. תקציב הפרסום של מי עדן עומד על 8 מיליון דולר במחירי מחירון.
מי עדן מחזיקה בנתח שוק כללי של 45% בשוק המים המינרליים בישראל. חברת מעיינות עדן נסחרת בבורסה לניירות ערך בתל-אביב ונמצאת בבעלות משפחת נפתלי והציבור.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.