פרוטרום מדווחת: הרווח הנקי הוכפל לכ-11.1 מיליון דולר ברבעון

הרווח התפעולי צמח ב-61.9% ל-16.6 מיליון דולר בהשוואה ל-10.2 מיליון דולר ברבעון המקביל אשתקד

פרוטרום , הפועלת בתחום הטעמים וחומרי הגלם הייחודיים, ממשיכה ליישם בהצלחה את אסטרטגיית הצמיחה שלה, המתבטאת בצמיחה פנימית ובביצוע רכישות אסטרטגיות.

פרוטרום דיווחה הבוקר (ב') על גידול של 15.3% בהכנסותיה ברבעון הראשון של שנת 2010, ל-113.5 מליון דולר. העלייה במכירות נובעת בעיקר מצמיחה אורגנית בפעילויות הליבה של פרוטרום: פעילות הטעמים ופעילות חומרי הגלם הייחודיים. מיזוגן של שלוש הרכישות האסטרטגיות המוצלחות שביצעה פרוטרום במחצית הראשונה של שנת 2009 והתחזקות המטבעות האירופאים והשקל, בהן מתבצעות מרבית מכירות פרוטרום, ביחס לדולר, תרמו גם הם לצמיחה במכירות.

הרווח הגולמי ברבעון הראשון גדל ב-23.4% והגיע ל-43.5 מיליון דולר לעומת 35.2 מיליון דולר ברבעון המקביל בשנת 2009. הרווחיות הגולמית השתפרה והגיעה ל-38.3% מהמכירות לעומת 35.8% בתקופה המקבילה בשנת 2009.

הרווח התפעולי צמח ב-61.9% ל-16.6 מיליון דולר בהשוואה ל-10.2 מיליון דולר אשתקד והרווחיות התפעולית עלתה והגיעה ל-14.6% לעומת 10.4% בתקופה המקבילה ב-2009. ה-EBITDA ברבעון גדל ב-47.3% ל- 21.3 מיליון דולר בהשוואה ל-14.5 מיליון דולר ברבעון המקביל.

הרווח הנקי בתקופה הוכפל והסתכם בכ-11.1 מיליון דולר לעומת 5.6 מיליון דולר בתקופה המקבילה אשתקד.