קלריזן זכתה בפרס היוקרתי ביותר בתעשיית התוכנה העולמית

איגוד התוכנה והמידע העולמי העניק פרסי הצטיינות ל-33 חברות שנבחרו מבין יותר מ-785 חברות שהיו מועמדות לזכייה בקטגוריות השונות. החברות הזוכות נבחרו על ידי מומחים מהתחום, אנליסטים ועיתונאים

חברת קלריזן (CLARIZEN) הישראלית, מפתחת וספקית מובילה של תוכנה לניהול תהליכי עבודה מקוונים, זכתה בפרס היוקרתי והנחשב ביותר בתעשיית התוכנה העולמית, ה-CODIE AWARDS, כשנבחרה על ידי איגוד תעשיות התוכנה והמידע הבינלאומי (SIIA) כפתרון התוכנה הטוב ביותר בקטגוריית ניהול פרויקטים.

איגוד התוכנה והמידע הכריז על קלריזן כזוכה במסגרת אירוע מיוחד של "CODiE Awards" שנערך בשיתוף עם "all about the cloud " בכינוס בסן פרנסיסקו. האיגוד העניק פרסי הצטיינות ל-33 חברות שנבחרו מבין יותר מ-785 חברות שהיו מועמדות לזכייה בקטגוריות השונות. החברות הזוכות נבחרו על ידי מומחים מהתחום, אנליסטים ועיתונאים.

"זו השנה ה-25 שבה אנו מוקירים מצוינות בשווקי התוכנה ומעניקים את ה-CODiE Awards לחברות המצטיינות", אומר קן ווש, נשיא SIIA. "באקלים הכלכלי של היום, הצורך והביקוש לחדשנות גדל והחברות נדרשות ליצירתיות וחדשנות גבוהה מבעבר. קלריזן היא דוגמה למחויבות לחדשנות ולאיכות ובחירתה כמנצחת בגמר של ה-CODiE Awards היא עדות לכך. אני שמח וגאה לכלול את קלריזן ואת פתרון התוכנה הייחודי שלה ברשימת המנצחים".

"הפתרון של קלריזן הוא יותר מאשר פתרון לניהול פרויקטים", אומר אבינועם נובוגרוצקי, מייסד ומנכ"ל קלריזן, "פתרון התוכנה שלנו עונה על השאלה הבסיסית אותה שואל עובד כול יום: מה הדבר הבא שאני צריך לעשות? התוכנה של קלריזן מספקת פתרון קל ונוח לתעדף משימות, להקצות משאבים ולחלוק באינפורמציה, וכל זאת תחת הבטחת שקיפות מלאה לכל תהליך העבודה אל מול העובדים והמנהלים כאחד. שקיפות היא בסיס לאחריות אישית ואחריות אישית מובילה לתוצאות. זו השקפה שונה מניהול פרוייקטים מסורתי המייחדת את קלריזן, ואנו שמחים שה-SIIA הכיר באיכות ואמינות הפתרון שלנו ובחר בו כפתרון הטוב ביותר".