הרשות השנייה התערבה בסכסוך הפרומואים בין זכייניות ערוץ 2

זכייניות ערוץ 2 מחוייבות לשדר זו את הפרומואים של השנייה, אך בין קשת ורשת נתגלעה מחלוקת סביב אורך הקדימונים לשידורי האחרת שכל אחת מהן משדרת

הרשות השנייה התערבה בסכסוך הפרומואים בין זכייניות ערוץ 2 - כך נודע ל"גלובס". על-פי כללי הרשות, בעלות הזיכיון לשידור בערוץ 2 מחוייבות לשדר זו את הפרומואים של האחרת. הרשות פנתה לרשת ולקשת והפצירה בהם להגיע להבנות ביניהן, בטרם היא תכפה עליהם את החלטותיה.

בין קשת ורשת נתגלעה מחלוקת סביב אורך הקדימונים לשידורי האחרת שכל אחת מהן משדרת. לאור חילוקי הדעות, קשת היתה האחרונה ששידרה פרומו של רשת ביום שבת האחרון. מאז לא שידרה רשת ולו פרומו אחד לתוכניות קשת המשודרות בסוף השבוע. מדובר על עבירה על חוקי הרשות השנייה, אך גם במהלך שעשוי לפגוע בצפייה בתוכנית.

הנהלת הרשות השנייה מסרה כי "הנושא מטופל על-ידי הרשות השנייה אשר בודקת את הנושא מול הזכיינים. אם לא יהיו הסכמות, ההחלטה תהיה בהתאם לסמכות המנכ"ל תוך שקילת האינטרס של הצופים".

מקשת נמסר בתגובה כי "במטרה לצמצם את הזמן הלא-תוכניתי בשעות הפריים-טיים של ערוץ 2, פנינו כבר בפברואר האחרון לרשת במטרה להחליט על מהלך משותף והדרגתי. הפנייה לא זכתה למענה. כעת שוב בחרה רשת להתנהל אחרת ובצעד חד-צדדי להסיר לחלוטין את הקדימונים המשודרים אצלה של תוכניות קשת".