HOT - המותג המושקע ביותר בפרסום השבוע עם כ-2 מיליון שקל

HOT ממשיכה את סדרת הקמפיינים בכיכובם של אנשי "הבורר" ומובילה את טבלת המותגים המושקעים השבועית

לאחר התגובות הטובות שקיבלה HOT על פרסומות טרילוגיית ז"לצמן עם כוכבי "הבורר", החלטה החברה לפרסם גם את הטריפל באמצעות אותה נוסחה. להבדיל מהסרטונים הקודמים שקידמו שירותי תוכן טלוויזיוני בלבד, הפעם מפרסמת HOT את כל שירותיה באמצעות ז"לצמן - שהופך לרייב זולצבאכר. סרטון הפרסומות תופח לדקה שלמה, וההוצאה המרשימה לשבוע של פעילות פרסומית היא כ-2 מיליון שקל, כיאה להשקעה במנוע צמיחה. משרד הפרסום הוא באומן-בר-ריבנאי.

במקום השני ובפער ניכר מ-HOT מתמקם לו מפעל הפיס באמצעות גיתם BBDO, עם הגרלת 1,000 חופשות זוגיות בברזיל במסגרת תוכנית המינויים. אנה ארונוב מפזזת עם לאקי הפודל, ולזוכים המאושרים מובטחת חופשה חלומית הכוללת טיסות, מסעדות, טיולי ג'יפים, שייט, בתי-מלון ועוד. בפורטוגזית קוראים לזה As f?rias perfeitas (חופשה מושלמת).

סופר-פארם ממשיכה לבלוט עוד שבוע בטבלת המותגים המושקעים עם קמפיין למבצעי BEAUTY SALE באמצעות באומן-בר-ריבנאי. גם הפעם מדובר בפרסומת טלוויזיה מושקעת המגובה באמצעי מדיה נוספים.

סלקום, המכתירה עצמה כמשפחה הגדולה בישראל, בולטת השבוע עם פרסום לאירוע המוני שהפיקה בפארק הירקון תחת הסלוגן: "הפיקניק של המשפחה הגדולה בישראל", באמצעות מקאן-אריקסון. ההפקה כללה משטי רפסודות ענק, הופעות ואפילו מפת פיקניק מתנה. כנראה שככה זה כשאוהבים.

דנונה של שטראוס סוגרת השבוע את החמישייה עם פרסום ליוגורט הלבן, בפרסומת טלוויזיה מוזיקלית במיוחד בכיכובם של ה-VOCA PEOPLE וכן פעילות אינטרנטית ייעודית לפייסבוק באמצעות שלמור-אבנון-עמיחי.

נקודה מעניינת ששווה לציין: הפעילות הפרסומית של קטגוריית המזגנים נמוכה מאוד השנה ביחס לשנה שעברה. ייתכן כי המעבר בין משרדי הפרסום (אלקטרה מ-JWT לאדלר וטורנדו מאדלר לשלמור) הוא הסיבה, או שפשוט השחקנים בקטגוריה מתאוששים מההוצאות המאסיביות לפרסום ב-2009.

המותגים המושקעים

1. HOT - כ-2,011,918 שקל - באמצעות באומן-בר-ריבנאי

2. מפעל הפיס - 1,294,706 שקל - באמצעות גיתם BBDO

3. סופר-פארם - 1,252,776 שקל - באמצעות באומן-בר-ריבנאי

4. סלקום - 1,096,173 שקל - באמצעות מקאן-אריקסון

5. דנונה - 1,081,898 שקל - באמצעות שלמור-אבנון-עמיחי

* הנתונים מתייחסים לתאריכים: 14/5/10-20/5/10.

** הכותב הוא מנכ"ל יפעת בקרת פרסום.