זוגלובק משיקה סגמנט חדש בנקניק - "דק דק דק"

היקף ההשקעה במהלך עומד על 9 מיליון שקל, ומחיר ליחידה משקף מחיר גבוה של 100 שקל לק"ג ■ מנכ"ל זוגלובק, פיני קמרי: "למה שזה לא יעלה כמו סטייק עם כל הערך שמושקע כאן?"

זוגלובק משיקה סמגנט חדש העולם הנקניקים תחת השם "דק דק דק", בהשקעה כוללת של 9 מיליון שקל. 5 מיליון שקל הושקעו בקו הייצור, ו-4 מיליון שקל נוספים יושקעו בפרסום ושיווק.

מדובר בסדרת מוצרים של נקניק פרוס באופן דק במיוחד (0.6 מ"מ לפרוסה), המתאימה לכריכים ולאירוח. הסדרה כוללת 4 מוצרים: חזה בקר, פסטרמה ברביקיו, פסטרמה בדבש וסלמי מעושן איטלקי.

במסגרת ההשקה תחלק החברה 250-300 אלף אריזות של 30 גרם חינם.

"אנחנו רוצים לחנך את השוק. לקחת לכריכים, אבל גם שאנשים יאכלו ישר מהקופסה כסוג של נשנוש. אנחנו מאוד מאמינים בהתנסות, כי ברגע שאתה טועם אתה מבין את ההבדל", אומר יו"ר זוגלובק, אלי זוגלובק.

לדבריו, "היעד שלנו הוא להחזיק בתוך 3 שנים ב-30% מהנתח הכספי של קטגוריית הנקניקים הארוזים. בארה"ב זה סמגנט שתופס מעל 30% מקטגוריית הפסטרמות והנקניקים הארוזים. המטרה שלנו להגיע תוך 3 שנים לסדרי גודל של ארה"ב".

* בכמה יסתכמו המכירות להערכתך?

"ב-90-100 מיליון שקל. הקטגוריה עצמה מגלגלת כ-312 מיליון שקל בשוק המבורקד. זה מוצר שנחשב לפרימיום. אני מאמין כי הקטגוריה תמשוך אנשים מהמעדנייה אל המוצרים הארוזים בשל המיתוג".

* המחיר יעמוד על 15 שקל לאריזה של 150 גרם. זה משקף מחיר של 100 שקל לק"ג, קרוב למחיר של סטייק.

מנכ"ל זוגלובק, פיני קמרי: "למה שזה לא יעלה כמו סטייק עם כל הערך שמושקע כאן?".