אולמרט ייחקר מחר באזהרה בפרשות הולילנד וחברת המלח

רה"מ לשעבר חשוד כי בעת שכיהן כראש עיריית ירושלים וכשר התמ"ת הוא לקח שוחד מיזמי פרויקט הולילנד ומיזמים של פרויקטים אחרים, בתיווכם של שולה זקן ושל עו"ד אורי מסר, תמורת סיוע בקידום הפרויקטים

בחלוף כחודש וחצי מאז שעברה חקירת המשטרה בפרשת הולילנד לשלב הגלוי, ולאחר שנעצרו ונחקרו עשרות מעורבים בה, לרבות בכירים בעיריית ירושלים, במינהל מקרקעי ישראל וגורמים נוספים - מגיע תורו של אהוד אולמרט, ראש הממשלה לשעבר ובכיר המעורבים בפרשה, להיחקר באזהרה במשרדי יאח"ה בקשר למעורבותו בפרשות הולילנד וחברת המלח.

לפני מספר שבועות, במהלך דיוני הארכת המעצר של שולה זקן, מי שהיתה ראש לשכתו של אולמרט, אמרו חוקרי המשטרה כי אולמרט חשוד כי בעת שכיהן כראש עיריית ירושלים וכשר התמ"ת הוא לקח שוחד מיזמי פרויקט הולילנד ומיזמים של פרויקטים אחרים, בתיווכם של זקן ושל עו"ד אורי מסר, תמורת סיוע בקידום פרויקטי הבנייה העצומים ותמורת קידום אינטרסים של חברת המלח.

דוברו של אולמרט, אמיר דן, מסר בתגובה כי "אולמרט זומן הערב על-ידי המשטרה לחקירה שתיערך מחר בבוקר במשרדי יאח"ה. לאחר 6 שבועות של הדלפות מופרכות וחסרות בסיס, התפנתה סוף-סוף המשטרה לבדוק את הטענות עם אולמרט עצמו, ויתאפשר לו לראשונה להתייחס לגופן של טענות. אולמרט הבהיר מפורשות יותר מפעם אחת כי מעולם לא הוצע לו שוחד וכי מעולם לא לקח שוחד, לא במישרין ולא בעקיפין. עצוב מאד, שהמשטרה מדליפה את עצם ההזמנה לחקירה והופכת את העניין כולו להצגה".