הפקק של המדינה? תרגיל העורף יגיע היום למרכז תל-אביב

במשטרה כבר מזהירים משיבושי תנועה כבדים באזור גוש דן ■ קיים חשש כי התרגיל, שמתקיים דווקא בצהרי יום חמישי, יגרום לעומסים גדולים מהרגיל ביום חמישי העמוס ממילא

לא לומדים מטעויות? תרגיל העורף הלאומי יגיע היום למרכז תל אביב, ובמשטרה כבר מזהירים משיבושי תנועה כבדים באזור גוש דן. קיים חשש כי התרגיל, שמתקיים דווקא בצהרי יום חמישי יגרום לעומסים גדולים מהרגיל ביום חמישי העמוס ממילא.

במסגרת התרחישים שייבדקו היום על ידי מנגנוני הביטחון והמשטרה צפויים להיחסם מספר צירים מרכזיים ברחבי העיר, באופן חלקי או מלא. בין הצירים שייסגרו: דרך קפלן, מנחם בגין, שאול המלך ומספר חלקים ממחלף השלום.

צהרי יום חמישי, הידועים כלחוצים ביותר בכבישים צפויים להיות היום עמוסים מהרגיל. קיים חשש כי הפקק הכבד שנוצר לפני כחודש במרכז תל אביב בשל תרגיל משטרתי יחזור על עצמו ויגרום לתסכול גבוה במיוחד מצידם של הנהגים.

לפני חודש: פקקי ענק בת"א

לפני כחודש נרשמו עומסי תנועה כבדים במיוחד באזור מרכז הארץ בשל תרגיל משולב של כוחות הביטחון שמדמה השתלטות מחבלים על חמישה מוקדים שונים והתבצרות עם בני ערובה.

לאחר שעות ארוכות של המתנה מצידם של הנהגים המתוסכלים הוסרו כל החסימות. "התנועה מתנהלת כסדרה", אמרו במשטרה והסבירו כי עומס התנועה כעת אופיינים לימי חמישי. במסגרת התרגיל שנועד לבחון את המוכנות המבצעית נסגרו לא מעט כבישים ונוצרו פקקי ענק שהותירו את הנהגים עצבניים וחסרי סבלנות במיוחד.