קבוצת אדלר-חומסקי תטפל בתקציב מטהרי המים של אלקטרה

‎‎בעקבות קבלת התקציב, ייתכן כי הקבוצה תאלץ לוותר על תקציב הפרסום של תמי 4 המתחרה ■ לפי אייל חומסקי, ניגוד העניינים אינו בעייתי: "בין המשרדים השונים בקבוצה יש חומות סיניות"‏

‏‎‎תקציב הפרסום של פעילות המים החדשה אליה נכנסת קבוצת אלקטרה מוצרי צריכה יטופל בקבוצת הפרסום אדלר-חומסקי - כך נודע ל"גלובס".

מדובר בתחום חדש אליו נכנסת הקבוצה שבבעלות גרשון זלקינד, לאחר שפיתחה מוצר לטיהור ביתי של מים בשנה האחרונה בשיתוף עם יצרן סיני.

הבחירה באדלר-חומסקי היא אך טבעית, משום שהקבוצה מטפלת במותגים נוספים של אלקטרה, בהם המזגנים וסוני אריקסון.

על-פי הערכות, ייתכן כי הטיפול בתחום המים יאלץ את אדלר-חומסקי להיפרד מתקציב תמי 4 בו היא מטפלת, משום שתמי 4 שולטת כמעט באפן בלעדי בתחום טיהור המים הביתי.

אייל חומסקי, מבעלי אדלר-חומסקי, מסר בתגובה: "אדלר-חומסקי פועלת כקבוצת אחזקות ובתוכה 5 משרדי פרסום עצמאיים ללא קשר ביניהם, באותו פורמט בו פועלות קבוצות הפרסום הרב-לאומיות. המשרדים נמצאים בבעלות שונה, ויש בינים חומות סיניות מוחלטות. כך, לדוגמה, באחד המשרדים מטופל התקציב של ד"ש אייפקס, בשני תקציב פסגות ובשלישי תקציב אלטשולר-שחם. אני סמוך ובטוח שקבוצת אדלר-חומסקי תדע לעמוד גם במשימה הקרובה".

מתמי 4 סירבו להתייחס.