משרד יחסי הציבור גלאי תקשורת בשיתוף עם חברת שיווק הגרילה "מפה לאוזן" יוצאים היום (ד') בקמפיין אינטרנט רחב היקף, במטרה לתמוך בחיילי צה"ל בצל תקרית המשט לעזה.
הקמפיין עולה תחת הכותרת: "לוחמי השייטת, אל תניחו לרעש לבלבל אתכם. חיזרו לדממה המבורכת. מחזיקים לכם ידיים מכל הלב".
הקמפיין יופיע באתרים רבים, בהם וואלה ו-ynet, כאשר כל הגורמים המפרסמים עושים זאת בהתנדבות.
יזמי הקמפיין, שמטרתו לחזק את לוחמי השייטת ומשפחותיהם, הם יגאל גלאי ואייל גפן, הפועלים לכל אורך השנה למען עמותת "עטלף" של יוצאי השייטת.
לדברי גלאי, "אנו סבורים כי זה הזמן לבצע אבחנה בין מעצבי המדיניות לבין הלוחמים בשטח, ואסור שרוחם של הלוחמים - שחיי כולנו תלויים בהם - תיפול".
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.