אחרי שסלקום ביטלה את ההשקה, המודו יוצא בבאג

מודו הוא הטלפון הסלולרי הקטן בעולם, מבית היוצר של דב מורן ■ המודו נמכר בהשקה רכה ובלעדית ברשת סלקום לפני כשנה, אולם הוא בסוף לא החל להימכר באופן רשמי ברשת

חברת מודו החלה למכור את המכשיר הסלולרי הראשון שלה ברשת המחשבים באג. מודו הוא הטלפון הסלולרי הקטן בעולם, מבית היוצר של דב מורן.

המודו נמכר בהשקה רכה ובלעדית ברשת סלקום לפני כשנה, אולם הוא בסוף לא החל להימכר באופן רשמי ברשת, למרות שהחברה הצליחה למכור את כל מאות המכשירים שהיא הציעה לצרכנים.

ייחודו של המודו הוא הג'אקט, המאפשר לרוכשים אותו לשנות את עיצוב המכשיר. כרגע באג מציעה 4 ג'אקטים בצבעים שונים, כאשר עלות המכשיר היא 500 שקל, בדומה לעלות שהייתה באותה תקופה בסלקום.

לפני כשנה סלקום מכרה את המכשיר עם מסמך אזהרות, בו היא מתריעה כי הטלפון אינו כולל גלישה סלולרית והוא גם לא מאפשר קבלה או שליחה של הודעות MMS (הודעות תמונה). בזמן שיחה בסביבה רועשת ייתכן והצד השני ישמע רעשי רקע בשל רגישות יתר במיקרופון המכשיר. ייתכן שלעיתים המכשיר יציג חיווי שגוי אודות הודעות שלא נקראו ואין בלוטות' סטריאופוני. סלקום קינחה את המסמך בהודעה שלא מדובר במפרט מלא, אלא בתופעות עיקריות בלבד ואם הצרכן רוצה לדעת את הרשימה המלאה הוא צריך לפנות למוקדי שירות הלקוחות. מלבד זאת, למכשיר אין גם מצלמה.

ראוי לציין שהמודו נמכר במספר רב של מדינות מלבד ישראל, כמו: פיליפינים, רומניה, ניגרה, ברזיל, אוסטרליה, בריטניה והודו.