פלאפון - הפרסומת הזכורה ביותר השבוע; תנובה - הכי אהובה

גיאוקרטוגרפיה: הפרסומת של בזק נכנסה לדירוג הפרסומות הזכורות והאהובות למרות שלא שודרה בשבוע האחרון

פלאפון עולה בקמפיין חדש ומצליחה פעם נוספת לייצר שיעורי זכירה גבוהים, המדרגים אותה במקום הראשון ברשימת הפרסומות הזכורות. הפרסומות של פלאפון, באמצעות משרד הפרסום אדלר-חומסקי&ורשבסקי, זוכה לשיעורי הזכירה הגבוהים ביותר בחצי שנה האחרונה, כבר בשבוע הראשון לשידורה.

הפרסומת שזכתה לשיעורי זכירה דומים לפרסומת של פלאפון בחצי שנה האחרונה שייכת לתנובה, שהזכירה לנו מה זה לגדול בבית ישראלי.

ד"ר רינה דגני, מנכ"ל גיאוקרטוגרפיה, מציינת בהקשר זה כי המכנה המשותף של שתי הפרסומות האלה הוא שהן הצליחו לעורר רגש על-ידי שימוש בשפה קריאטיבית שונה, שיצרה עולם דמיוני שהצופים מצליחים להתחבר אליו, כאשר בעוד הפרסומת של תנובה מחוברת למציאות הישראלית של פעם - בפלאפון לקחו את זה צעד אחד קדימה ויצרו עולם דמיוני שלם.

הפרסומת של הפלאפון זוכה לשיעורי זכירה הגבוהים מהממוצע החצי-שנתי של הפרסומות הזכורות, העומד כעת על 10.6%. עוצמת הזכירה של הפרסומת היא 1.4, מה שמעיד על כך ששיעור הזכירה של הפרסומת גבוה ב-40% מהממוצע החצי-שנתי של הפרסומות הזכורות.

הבתים השונים המופיעים בפרסומת של תנובה, באמצעות משרד הפרסום מקאן-אריקסון, מצליחים שוב לייצר שיעורי אהדה גבוהים ולדרג את הפרסומת במקום הראשון ברשימת הפרסומות האהובות.

הפרסומת של תנובה זוכה לשיעורי אהדה הדומים לממוצע החצי-שנתי של הפרסומות האהובות, העומד כעת על 20.8%. עוצמת האהדה של הפרסומת היא 1.0, מה שמעיד על כך ששיעור האהדה של הפרסומת דומה לממוצע החצי-שנתי של הפרסומות האהובות.

עוד חשוב לציין כי הפרסומת של בזק נכנסה לרשימת הפרסומות הזכורות והאהובות למרות שכלל לא שודרה במהלך השבוע האחרון.

מנתוני יפעת בקרת פרסום עולה כי מספר הפרסומות והחסויות ששודרו השבוע גבוה מעט ממספרן בשבוע שעבר, כאשר מספרן עומד על 240 (בהשוואה ל-237 בשבוע שעבר).

כמו כן, בסך התקציבים שהושקעו בקמפיינים הפרסומיים השבוע ניכרת עלייה קלה ביחס לשבוע שעבר, כאשר השבוע הוא עומד על כ-41 מיליון דולר (לעומת כ-39.7 מיליון דולר בשבוע שעבר).

אינפו: ממהרים למקום ראשון
 אינפו: ממהרים למקום ראשון