מזור מתרחבת: החלה למכור את המערכה שלה בגרמניה

במזור צופים המשך רכישת המשתלים בבתי חולים באירופה במחירים של 1,000-1,800 יורו לניתוח סטנדרטי ■ החברה צופה כי מכירת המשתלים בניתוחים בארה"ב תתבצע במחירים של 5,000-8,000 דולר לניתוח

חברת מזור טכנולוגיות , העוסקת בפיתוח מכשור רפואי בעבור ניתוחים כירורגיים מונחי הדמיה לצורך ניווט של כלים כירורגיים בדיוק גבוה ובפולשנות מזערית, מדווחת על מכירות ראשונות של המשתלים הייחודיים לקיבוע חוליות עמוד השדרה, ה-GO-LIF, לבתי חולים בגרמניה. מכירות אלו מצטרפות להתחלת מכירת המשתלים ברוסיה עליה דיווחה החברה לפני כחודשיים.

מזור תמכור את המשתלים לבתי חולים לצורך ביצוע השתלות במהלך ניתוחים במחירים של עד 8,000 דולר עבור ניתוח קיבוע סטנדרטי של שתי חוליות. שימוש במשתלי ה-GO-LIF מחייב עבודה עם מערכת הניווט הרובוטית של החברה, ה-SpineAssist, הנמכרת כיום בכמה מאות אלפי דולרים למערכת.

מזור שואפת להפיכת הפרוצדורה של שימוש במשתלי ה-GO-LIF לסטנדרט קבוע בבתי החולים בהם היא פועלת, כך שהפרוצדורה תוצע למנותחים כחלק ממדיניות בית החולים. ברוסיה כבר אימץ בית חולים אחד את הפרוצדורה כסטנדרט. במזור צופים המשך רכישת המשתלים בבתי חולים באירופה במחירים של 1,000-1,800 יורו לניתוח סטנדרטי. החברה צופה כי מכירת המשתלים בניתוחים בארה"ב תתבצע במחירים של 5,000-8,000 דולר לניתוח.

עוד מדווחת מזור על השלמתם בהצלחה של 50 ניתוחים בהם קובעו חוליות עמוד השדרה המותני של החולים המנותחים באמצעות משתלי ה-LIF-GO. הניתוחים התקיימו בבתי חולים בגרמניה, ברוסיה ובישראל. מזור תמשיך לבצע ניתוחים בהם ייעשה שימוש במשתלי ה-GO-LIF באמצעות מערכת הניווט הרובוטית של החברה, ה-SpineAssist, גם לצורך המשך הניסויים הקליניים כהכנה לאישורי FDA וכן בשימוש מסחרי באירופה.

מנכ"ל מזור טכנולוגיות, אורי הדומי, מציין כי "משתלי ה-GO-LIF והסינרגיה הגבוהה שלהם למכירת המערכות הרובוטיות שלנו יהוו מנוף משמעותי ביכולות המכירה של החברה, יחזקו מאוד את מעמדה התחרותי של מזור ועשויים להקל על מסחורה המוצלח של פעילות המשתלים. הניסיון הקליני שנרכש וימשיך להירכש עשוי יהיה לאפשר שימוש במשתלים במגוון רחב יותר של ניתוחים ולהגדיל בהתאמה גם את הפוטנציאל העסקי של מוצר זה".