כלל פיננסים: רווח הון של כ-19 מיליון שקל ממכירת אווא

טל רז, מנכ"ל כלל פיננסים: השלמת מכירת האחזקות של כלל פיננסים באווא תואמת את האסטרטגיה של החברה להתמקדות בפעילות הליבה של בית ההשקעות

בית ההשקעות כלל פיננסים , מקבוצת אידיבי של נוחי דנקנר, דיווח הבוקר (א') על השלמת מכירת יתרת ההחזקות בחברת אווא פיננסי בתמורה ל-6.5 מיליון דולר (כ-25 מליון שקל).

זאת, בהמשך לעסקת מכירת 16.5% מהחזקותיה באווא פיננסי בתמורה לכ- 7.1 מיליון שקל עליה דיווחה החברה באוקטובר 2009, במסגרתה נייתנה לרוכשים אופציה בתמורה לכ-1.9 מיליון שקל למשך שנה אחת, לרכישת יתרת החזקותיה של כלל פיננסים באווא פיננסי בתמורה לסך של 7.49 מיליון דולר (כ-28.86 מיליון שקל).

במסגרת תיקון להסכם שנחתם בין הצדדים, עודכן מחיר המימוש של האופציה והועמד על 6.5 מיליון דולר וכן מסרו הרוכשים הודעת מימוש של האופציה. בנוסף, הוארכה התקופה ביחס אליה נקבעו הסדרי שימוש בשם החברה.

כתוצאה מהשלמת מכירת יתרת החזקותיה באווא פיננסי צפויה כלל פיננסים לרשום ברבעון השני של 2010 רווח הון חד פעמי (אחרי מס) בסך של כ-19 מיליון שקל.

טל רז, מנכ"ל כלל פיננסים אמר כי, השלמת מכירת האחזקות של כלל פיננסים באווא תואמת את האסטרטגיה של החברה להתמקדות בפעילות הליבה של בית ההשקעות.