פרויקט של אמריקה ישראל ו-ע.לוזון: 4 חדרים ב-1.5 מיליון שקל

אמריקה ישראל ו-ע.לוזון יקימו את פרויקט Unik Park באם המושבות, שיכלול שני מגדלים בני 21 קומות ו-164 יחידות דיור בסך-הכול ■ היקף המכירות מוערך ב-300 מיליון שקל

החברות אמריקה ישראל ו-ע.לוזון יקימו פרויקט מגורים חדש בשם Unik Park בשכונת אם המושבות בפתח תקוה, שיכלול שני מגדלים בני 21 קומות ו-164 יחידות דיור בסך הכל. היקף המכירות מוערך ב-300 מיליון שקל.

ל"גלובס" נודע כי מדובר בפרויקט משותף שלישי לאמריקה ישראל של פיני כהן ושמשון הראל וחברת ע.לוזון של עמוס לוזון, בעלי קבוצת הכדורגל מכבי פתח תקוה ואחיו של יו"ר ההתאחדות לכדורגל, אבי לוזון.

במתחם יוצעו למכירה דירות 4, 5 ו-6 חדרים וכן פנטהאוזים: דירת 4 חדרים בשטח 111 מ"ר ומרפסת של 11 מ"ר תימכר בכ-1.5 מיליון שקל; דירת 5 חדרים בשטח 131 מ"ר ומרפסת של 21 מ"ר תימכר בכ-1.85 מיליון שקל.

פרויקט זה מצטרף לבניין Unik Butik של ע. לוזון בשכונת אם המושבות, שיתנשא לגובה 12 קומות ויכלול 30 דירות בנות 5 ו-6 חדרים, לופטים ופנטהאוזים. לדברי לוזון, שיווקם של שני הפרויקטים יחל השבוע.

העסקה בשכונת אם המושבות היא הראשונה של אמריקה ישראל בבעלות החדשה שלה. הראל, שותף ומנכ"ל אמריקה ישראל להשקעות, אישר את פרטי העסקה וציין כי "המטרה שלנו היא להמשיך לבצע עסקאות ושיתופי פעולה נוספים בעתיד הקרוב, מתוך כוונה להרחיב את פעילות החברה בישראל".

זוהי אינה הפעם הראשונה שהחברה משתפת פעולה עם ע. לוזון: שתי החברות הקימו את פרויקט מרום גנים בשכונת עין גנים בפתח תקוה שכלל 207 יחידות דיור, וכן את בניין המשרדים בית אמריקה ישראל בפתח תקוה.