גינדי תרכוש השנה מגרשים להקמת 1,800 יח"ד בכמיליארד שקל

השיקה היום פרויקט מגורים בן 523 דירות בפ"ת‏ ■ גיא גינדי: "זוהי תקופה טובה לקנות מגרשים במיקומים אסטרטגיים; יש מחסור במגרשים, והביקוש לדירות עולה על ההיצע"

‎‎‏רכישת המגרש להקמת פרויקט ‏SARONA‏ המתוקשר במתחם דרום הקריה בתל אביב ב-436 מיליון שקל לא השביעה את תאבונה של חברת גינדי החזקות: בשנה הקרובה מתכננת החברה לרכוש קרקעות במיליארד שקל, בין השאר במרכז תל אביב וברמת גן, להקמת 1,800 דירות חדשות. כך אמר היום (ב') עו"ד גיא גינדי, מבעלי החברה, במסיבת עיתונאים לרגל השקת פרויקט המגורים "‏One & Only‏" בפתח תקווה.

‏‏"זוהי תקופה טובה לקנות מגרשים במיקומים אסטרטגיים", אמר גינדי. "יש מחסור במגרשים והביקוש לדירות עולה על ההיצע". הפרויקט החדש של גינדי החזקות בשכונת אם המושבות בפתח תקווה יכלול שמונה מגדלי מגורים בני 14 ו-24 קומות, ובסך הכל 523 יחידות דיור, שייבנו סביב פארק בשטח של 8 דונם. הפרויקט צפוי להתאכלס ב-2013.

הפרויקט ממוקם בצומת הרחובות מרדכי בן דרור והרב פינטו, מול בית העלמין סגולה, אך לדברי שרון מימן, סמנכ"ל השיווק של גינדי, רק לכ-60 דירות יש חשיפה לבית הקברות.

מחירי הדירות בפרויקט: דירת 4 חדרים בשטח של 99 מ"ר ומרפסת בשטח 11 מ"ר החל מ-1.38 מיליון שקל; דירת 5 חדרים בשטח 118 מ"ר ומרפסת של 12 מ"ר החל מ-1.57 מיליון שקל. לעמיתי מועדון הצרכנות "חבר" מוצעת הנחה בשיעור של 19%-23% ממחירי הדירות עד ה-2 באוגוסט.

‏‏זהו הפרויקט התשיעי של גינדי החזקות, שבבעלות ליטל גינדי-מטלון, אבי גינדי, גיא גינדי ורועי גינדי, בשכונת אם המושבות.

‏טרם נחתם חוזה עם קבלן ביצוע לפרויקט, אך אבי גינדי אמר ל"גלובס" כי החברה נמצאת במו"מ מתקדם עם חברת דניה סיבוס. ‏‎‎‏

הדמיות גינדי One & Only בפתח תקווה גינדי פתח תקווה
 הדמיות גינדי One & Only בפתח תקווה גינדי פתח תקווה