עוגן נדל"ן מוסיפה 10 קומות משרדים ברמת החי"ל ב-70 מיליון ש'

חברת עוגן נדל"ן הבורסאית, שבשליטת שלמה אייזנברג ובניהולו של שמואל רופא, מרחיבה את מתחם BMC Software שבבעלותה ברחוב הברזל ברמת החי"ל שבתל אביב, בהשקעה של 70 מיליון שקל.

המתחם כולל שלושה בניינים וההרחבה תתבצע על גג בניין C, שם יתווספו 10 קומות. לאחר סיום העבודות יכלול בניין זה 17 קומות. הבנייה החלה החודש וצפויה להסתיים בדצמבר 2011.

מתכוננים ל-2012

בהתאם להחלטת דירקטוריון החברה בינואר האחרון, את עבודות הקבלן בפרויקט תבצע החברה אחות של עוגן נדל"ן, א. ארנסון. השטח הכולל של פרויקט BMC עומד על 22 אלף מ"ר, לפני ההרחבה.

שיווק שטחי ההרחבה החל בימים האחרונים, כשדמי השכירות צפויים לעמוד על כ-60 שקל למ"ר בממוצע ברמת מעטפת. בשטח הקיים של הפרויקט מושכרים היום שטחים לחברת התוכנה BMC, קומברס, מלנוקס, DELL, IBM וקנשו.

בפרויקט BMC החלו להתפנות שטחים במארס 2009, כש-BMC חתמה עם עוגן נדל"ן על הסכם שלפיו היא מחזירה לעוגן כ-3,500 מ"ר (23% מהשטחים המושכרים) לפני סיום תקופת החוזה, והסבה לעוגן נדל"ן את חוזי השכירות של כל שוכרי המשנה.

תמורת החזרת השטחים קיבלה עוגן נדל"ן פיצוי של שכר דירה מראש לחלק ניכר מהתקופה שנותרה לתום החוזה, בסך של כ-3 מיליון דולר. מאז השכירה עוגן את מלוא השטחים שהוחזרו, והבניין נמצא בתפוסה מלאה.

לדברי רופא, "מאחר ששוק המשרדים נמצא בתקופה האחרונה במצב סטאטי ולאחרונה נתגלתה מגמה מתונה של עליה בביקושים, מעריכה עוגן נדל"ן כי מדובר בתזמון מתאים לבנות מלאי חדש של משרדים, שיענה לביקושים שיגיעו בשנת 2012".