טאואר יוצאת לכנסים בארה"ב: איזה שפן היא תשלוף הפעם?

תשתתף היום בכנס השנתי של UBS בניו-יורק ■ תציג ב-14 ביוני בכנס התכנון השנתי בקליפורניה ■ "יכולת התכנון החדשה של טאואר-ג'אז תאפשר לנו להגדיל את נתח השוק אותו אנו מעריכים בכ-1.2 מיליארד דולר"

מניית טאואר ג'אז צפויה לרכז עניין רב ולפזר כותרות במהלך השבוע הקרוב, מאחר שהנהלת החברה משתתפת בכנסים חשובים בארה"ב. היום עולה החברה ליגה כאשר מנכ"ל החברה, ראסל אלוונגר ישא דברים בכנס השנתי של הבנק השוויצרי המוביל, UBS אשר יערך בניו יורק.

נציין כי מפגשים שכאלה הביאו בעבר הלא רחוק להתעניינות גוברת בחברה ולתחילת סיקורה על ידי בתי השקעות שונים. בתחילת השנה, כאשר השתתף אלוונגר בכנס בניו יורק ודיווח על העלאת תחזית הצמיחה של החברה וסיפק כותרות מרעישות ביחס להתפתחויות בחברה, הגיבה המניה בזינוק חד ובגידול במחזורי הפעילות.

היום דיווחה החברה כי תשתתף בשבוע הבא (בין 13-18 ביוני) בכנס התיכנון השנתי שיתקיים בקליפורניה ביחד עם חברת Cadence בו יציגו החברות יכולות מתקדמות לתכנון רכיבי RF ורכיבי הספק גבוה.

נושא המצגת של החברות יהיה: "מתכנון למציאות ברכיבי RF והספק: כיצד ערכת תכנון מתקדמת תשפיע על הצלחת התכנון". החברות יציגו ביום שני, ה-14 ביוני, בשעה 4 אחר-הצהריים, שעון קליפורניה. המצגת תכלול הכרות עם אבני הבניין המרכיבים את ערכת התכנון שיוצרה במיוחד עבור תכנון לשווקי RF ורכיבי הספק וכיצד אבני בנין אלו, המשולבים בתוכנה של Cadence, מספקים ללקוחות רמת פרודוקטיביות גבוהה, יציבות תכנון משופרת וביטחון רב בהצלחת התכנון.

"יכולת התכנון החדשה של טאואר-ג'אז, בשילוב עם הביצועים המובילים בעולם של מוצר Cadence, יאפשרו לנו להגדיל את נתח השוק שלנו בייצור השבבים בטכנולוגיות ייחודיות מסוימות, שוק אותו אנו מעריכים בכ-1.2 מיליארד דולר," אמר רוברט מיקוביץ, מחלקת תמיכה טכנית בלקוחות טאואר-ג'אז. "ערכות התכנון, שנוצרו בשיתוף פעולה עם Cadence, יגדילו את הגישה לפלטפורמה זו עבור לקוחותינו ויעניקו להם תכונות ויכולות תכנון ברמה עולמית, הזמינים מיידית בסביבת התכנון שלהם. באמצעות ההיצע המתקדם שלנו ומחויבותנו לספק יכולות תכנון משלימות, אנו מאפשרים ללקוחותינו להאיץ את הגעת מוצריהם החדשניים לשוק. "