שנתיים מאסר למנהלת חשבונות של הליכוד שהורשעה בגניבה

תמרה מנשרוב הורשעה בזיוף צ'קים תוך רישומים כוזבים במערכת הנהלת החשבונות של הליכוד ■ ל"גלובס" נודע כי הליכוד הצליח להשיב ממנשרוב ומגורמים נוספים 1.1 מיליון שקל מתוך 2 מיליון השקלים שנגנבו

בית משפט השלום בתל-אביב גזר אתמול (ד') 21 חודשי מאסר בפועל, 25 חודשי מאסר על-תנאי וקנס כספי של 40 אלף שקל על תמרה מנשרוב, ששימשה כמנהלת החשבונות של מפלגת הליכוד בגין גניבת 2 מיליון שקל בשנת 2007.

מנשרוב הואשמה בזיוף צ'קים תוך רישומים כוזבים במערכת הנהלת החשבונות של הליכוד. הצ'קים נרשמו לפקודת אמה ודודתה של מנשרוב בסכומים מצטברים של כ-2 מיליון שקל.

בין השנים 1993-2007 עבדה מנשרוב כמנהלת החשבונות הראשית של הליכוד. במסגרת תפקידה היתה מופקדת על הפעילות הכספית של הליכוד והיתה בעלת גישה לחשבונות הבנק של המפלגה ולצ'קים שהונפקו מאום החשבונות.

שיטת הפעולה המרכזית של מנשרוב כללה משיכה בכזב של עשרות צ'קים מחשבונות הבנק של הליכוד. מנשרוב מילאה בכזב את פרטי הצ'קים, הסכומים והשמות, וזייפה את חתימת מורשי החתימה על הצ'קים. היא רשמה במירמה כי מדובר בהוצאות של הליכוד, כשלמעשה היה מדובר בהוצאות פיקטיביות.

את מרבית הצ'קים הפקידה מנשרוב בחשבון הבנק של אמה, ואת חלקם בחשבון בנק של דודתה. האם והדודה שיתפו פעולה עם הנאשמת ומסרו לידיה את סכומי הצ'קים במזומן.

הגניבה נחשפה בחודש מארס 2007 באקראי, בזכות עירנותה של מנהלת חשבונות אחרת שעמדה על אי-ההתאמה ברישום סכום לצ'ק, אותו משכה הנאשמת בכזב על שם אימה וסירבה לכבד את הצ'ק.

ל"גלובס" נודע כי הליכוד הצליח להשיב ממנשרוב ומגורמים נוספים 1.1 מיליון שקל מתוך 2 מיליון השקלים שנגנבו.