הערכות: כחצי מיליון איש בישראל יצפו במונדיאל באיכות HD

בחודש האחרון שידרגו כ-70 אלף לקוחות הכבלים והלוויין לממירי HD ■ "ההיענות של הציבור למבצעי ה-HD לקראת המונדיאל היתה מעל המצופה"

מאז החלו לפני כחודש הקמפיינים של HOT ו-yes לקראת המונדיאל, הצטרפו בשתי החברות גם יחד בין 50 ל-70 אלף לקוחות לשידורי ה-HD, כאשר ההערכה היא שיותר לקוחות שידרגו בחברת הכבלים.

בתקופת המונדיאל יוכלו מנויי שתי החברות לצפות בכל משחקי הגביע העולמי באיכות HDבחינם באמצעות ערוץ מיוחד של רשות השידור, אם ירכשו ממיר מתאים.

בימים האחרונים מדווחות החברות על עומסים משמעותיים על קווי שירות הלקוחות שלהן, אולם ההערכה היא כי החברות עדיין לא הצליחו לקיים את מלוא פוטנציאל מכירת ממירי ה-HD.

ההערכה היא כי לפני תחילת הקמפיינים במאי השנה היו בארץ 290 אלף מנויים המחזיקים בטכנולוגיית HD, ואילו במהלך המונדיאל מצפים להגיע עד ללמעלה מ-500 אלף מנויים.

בעוד חברת הלוויין פתחה במסע פרסום שעוסק באופן נקודתי בשדרוג הממיר ל-HD לקראת המונדיאל, בחברת הכבלים שילבו את ממיר ה-HD בכל מבצעי החברה. בחברה שוקדים במיוחד על שדרוג טכנולוגי של הלקוחות, לאור העובדה שב-HOT עדיין קיימים מנויים בעלי חיבור אנלוגי.

מחברת HOT נמסר בתגובה "ההיענות של הציבור למבצעי ה-HD לקראת המונדיאל הינה מעל המצופה. בחודש האחרון הצטרפו ושידרגו עשרות אלפי לקוחות למבצעים החדשים, והם יוכלו ליהנות מצפייה במשחקי המונדיאל באיכות HD".

מחברת yes נמסר כי "שידור המונדיאל ב-HD הוא בשורה גדולה לחובבי הספורט. אנו מרוצים מאוד מהביקוש למכשירי yesMaxTotal וחווים עלייה של כ-40% בביקושים מאז עליית קמפיין המונדיאל".