פנייה לטורקיש איירליינס: "הפסיקו לגבות דמי ביטול מישראלים"

יוסי פתאל, מנכ"ל התאחדות סוכני הנסיעות, במכתב לחברת התעופה: "אנו מקווים כי יחסכם לישראלים המבקשים לבטל את נסיעתם לטורקיה והתעקשותכם לגרום להם נזק כלכלי אינם נובעים מ'רוח המפקד' הנושבת מאנקרה"

יוסי פתאל, מנכ"ל התאחדות סוכני הנסיעות והתיירות בישראל, פנה במכתב למנכ"ל חברת התעופה טורקיש איירליינס וקבל על מדיניות החברה הטורקית בגביית דמי ביטול מהקהל הישראלי. זאת, בעקבות תלונות שהגיעו להתאחדות מלקוחות שהזמינו כרטיסים בחברת התעופה הטורקית באמצעות סוכני נסיעות.

"חברת טורקיש איירליינס מתעקשת לגבות דמי ביטול מלאים מאזרחים ישראלים המבקשים לבטל את נסיעתם לטורקיה, בעקבות האזהרה שקיבלו מהמטה ללוחמה לטרור לצמצום הביקורים בטורקיה והיחס העוין לו זוכים ישראלים המבקרים לאחרונה בארצכם", כתב פתאל.

הוא ציין במכתבו כי הנסיבות הקיימות ביחסי שתי המדינות היו אמורות לגרום לחברת התעופה הטורקית להתגמש בעמדותיה ו"לפעול ביתר רגישות וביתר היגיון, המתבקשים מהמצב הפוליטי שנוצר למן הרגע שבו הכריז ראש ממשלת טורקיה על עמדתו כלפי ישראל, ובכך נתן את האות לפרצי שנאה כלפיה".

פתאל ביקש מטורקיש איירליינס לנהוג בנימוס ובהיגיון, והוסיף: "אנו מקווים כי יחסכם לנוסעים הישראלים המבקשים לבטל את נסיעתם לטורקיה והתעקשותכם לגרום להם נזק כלכלי אינם נובעים מ'רוח המפקד' הנושבת מאנקרה".