בעלי מניות במגל דורשים להחליף את פרי והדירקטוריון

לנוכח העובדה שמגל הודיעה על כינוס אסיפת בעלי מניות שנתית בעוד 10 ימים, מבקשים בעלי המניות שהצעה זו תובא בפני האסיפה השנתית, וכי לצורך כך תידחה האסיפה

שורה של בעלי מניות מרכזיים בחברת מגל דורשים במכתב אשר נשלח היום (א') ליו"ר מגל, יעקב פרי, להביא בפני אסיפת בעלי המניות של החברה דרישה להחלפת מרבית הדירקטורים בחברה (לרבות היו"ר יעקב פרי).

מדובר במספר קרנות השקעה אמריקאיות (Prescott, Clough, Diker) אשר מחזיקות במניות החברה מזה שנים רבות, והן מעלות דרישה להביא בפני האסיפה את ההצעה על פיה ימונו לדירקטוריון החברה 5 מועמדים חדשים שיובילו תוכנית להבראת החברה, אשר, לטענתם, מזה שנים נמצאת בתהליך התדרדרות בעסקיה.

לנוכח העובדה שמגל הודיעה על כינוס אסיפת בעלי מניות שנתית בעוד 10 ימים, (ב-23 ביוני), מבקשים בעלי המניות שהצעה זו תובא בפני האסיפה השנתית, וכי לצורך כך תידחה האסיפה באופן אשר יאפשר לבעלי המניות בחברה לקבל מידע מלא בנושא זה ולשקול את ההצעה החדשה כראוי.

בעלי המניות מציעים שהדירקטורים החיצוניים בחברה ונייתי קירש, שהינו בעל 24% ממניות החברה, ימשיכו לכהן בדירקטוריון, אולם כל חמשת הדירקטורים האחרים (יעקב פרי, יעקב אבן עזרא, זאב ליבנה, יעקב נוס ובארי סטיפל) יוחלפו בידי חמישה מועמדים חדשים.

הצעתם של בעלי המניות הינה להביא את הדרישה להחלפת הדירקטוריון בפני בעלי המניות באסיפה השנתית על מנת למנוע את הצורך בקיומן של שתי אסיפות נפרדות בנושא זה ובכך לחסוך בכסף ובזמן. אם החברה תסרב להצעה זו תתקיים האסיפה השנתית במועדה ומיד לאחר מכן תכונס אסיפה מיוחדת לדיון בהצעה החדשה.

ממגל נמסר כי "החברה קיבלה את הבקשה הבוקר ולומדת אותה. בדעת יו"ר הדירקטוריון לכנס ישיבה של מועצת המנהלים על מנת לדון בבקשה".