אמנון נדב: לא אתפטר - לא משנה מה תחליט ועדת שפניץ

בסוף השבוע דנה ועדת שפניץ בהמשך פעילותו של נדב כיו"ר הרשות השנייה, לאור החלטת בתו לשמור על עבודתה ברדיו אקו 99FM המפוקח ע"י הרשות ■ נדב: "גורלי נתון בידי שר התקשורת והממשלה, הם אלה שמינו אותי"

יו"ר הרשות השנייה אמנון נדב לא מתכוון להתפטר, גם אם ועדת שפניץ תחליט כי לא יוכל להמשיך בתפקידו.

בסוף השבוע שעבר דנה ועדת המינויים בשירות הציבורי בהמשך פעילותו של נדב כיו"ר הרשות השנייה, לאור החלטת בתו לשמור על עבודתה ברדיו אקו 99FM, המפוקח על-ידי הרשות השנייה.

נדב אמר ל"גלובס" כי למרות החלטת שפניץ, תהיה אשר תהיה, גורלו נתון בידי שר התקשורת והממשלה שמינו אותו.

"לפנות את המקום זה להודות בפשע", אמר נדב, "ואני לא חטאתי בדבר. לא הוועדה מינתה אותי, היא לא היוותה צד בעניין. הוועדה בסך-הכול העבירה חוות-דעת, ואם היא תעביר חוות-דעת אחרת - זו החלטה של הממשלה".

החלטתה של ועדת המינויים טרם הועברה למשרד התקשורת, אולם שם בוחנים משפטית כיצד להתמודד עם קביעה לפיה נדב לא יוכל להמשיך בתפקידו.

גם במשרד התקשורת חלוקים בהמשך לתפקודו של נדב, כאשר השר משה כחלון פועל להשארתו של נדב בתפקיד, ואילו היועצת המשפטית של המשרד, עו"ד נגה רובינשטיין, תומכת בהפסקת פעילותו. עם זאת במשרד התקשורת מבינים כי אם יוחלט שנדב ייאלץ לעזוב את תפקידו - תיכנס מועצת הרשות השנייה ל"שיתוק" של חודשים ארוכים, עד שימונה יושב ראש אחר. כחלון ונדב יפגשו בקרוב לדון בנושא.

לפי שעה נראה כי מחר (ב') תתקיים ישיבת מועצת הרשות השנייה באופן סדיר. מאז מונה נדב לתפקיד בחודש פברואר האחרון, לא מונו ראשי הוועדות השונות במועצה, והיא לא קיבלה החלטות משמעותיות. מאז נודע כי בתו של נדב לא תפסיק את פעילותה ברדיו 99, הוא החליט להוריד את מכסת פעילותו במועצה.