שרי אריסון רכשה דירה ברחוב הירקון בת"א ב-16.6 מיליון שקל

ב-2006 רכשה אשת העסקים טריפלקס במגדל היוקרה G במרכז תל-אביב בכ-55 מיליון שקל ■ מדובר בדירה משופצת ומרוהטת בשטח של כ-190 מ"ר בקומה השישית של המגדל ■ העסקה משקפת מחיר של כ-87 אלף שקל למ"ר - בין הגבוהים ביותר שנרשמו בשוק הנדל"ן למגורים

אשת העסקים שרי אריסון, הבעלים של קבוצת אריסון, רכשה דירה במגדל "קינג דיוויד" ברחוב הירקון בתל אביב בכ-16.6 מיליון שקל, כך נודע ל"גלובס".

מדובר בדירה משופצת ומרוהטת בשטח צנוע יחסית של כ-190 מ"ר בקומה השישית של המגדל. העסקה משקפת מחיר של כ-87 אלף שקל למ"ר - בין הגבוהים ביותר שנרשמו בשוק הנדל"ן למגורים בתקופה האחרונה.

על פי נתוני לשכת רישום המקרקעין בתל אביב ומאגר עסקאות הנדל"ן של רשות המסים, העסקה נחתמה לפני חודש וחצי.

בתגובה, מסרה דוברת קבוצת אריסון כי היא "אינה מגיבה על חייה הפרטיים של הגברת אריסון".

המגדל, הצמוד למלון דן תל אביב שברחוב הירקון 99, נבנה באמצע שנות ה-90 על ידי קבוצת יזמים בראשות משפחת פדרמן. סמיכותו לים, האטרקטיביות של רחוב הירקון והיצע הדירות המצומצם הפכו אותו לאחד המגדלים המבוקשים בעיר.

רחוב הירקון, עם מיעוט פרויקטים חדשים, הפך בשנים האחרונות לאחד הרחובות העירוניים היקרים בישראל, שם המחירים מגיעים גם ל-100 אלף שקל למ"ר לפנטהאוזים ולדירות מיוחדות הצופות לים.

דירה ב-G, וילה בבני ציון

כעת נשאלת השאלה האם תעבור אריסון לגור במגדל G של חברת גינדי החזקות במרכז תל אביב. כזכור, לפני כארבע שנים, כשהיתה נשואה לאיש העסקים עופר גלזר, רכשה אריסון טריפלקס בפרויקט G של חברת גינדי החזקות בכ-55 מיליון שקל; המגדל נבנה בימים אלה במרכז תל אביב.

העסקה עם אריסון היתה יריית הפתיחה בקמפיין השיווק של מגדל היוקרה. גם גלזר עצמו רכש, על פי דיווחים בתקשורת, דירה במגדל.

בנוסף, מחזיקה אריסון בווילה במושב בני ציון שבשרון, והיא מתגוררת בדרך כלל בדירה בשיכון בבלי בתל אביב.

שכנים מהאלפיון העליון

אריסון שילמה כ-4.5 מיליון דולר על דירתה במגדל קינג דיוויד, כמעט שלוש שנים לאחר שהמיליארדר סטף ורטהיימר רכש ב"קינג דיוויד" דירה בכ-3.5 מיליון דולר, כך עולה מנתוני רשות המסים, לשכת רישום המקרקעין בתל אביב, וחשיפת עיתון "גלובס". הדירה שרכש ורטהיימר, בשטח של 195 מ"ר ומרפסות בהיקף של כ-80 מ"ר, משקיפה לים מהקומה התשיעית של המגדל. עסקה זו שיקפה מחיר של כ-15 אלף דולר למ"ר.