ענבל אור: "מרגע שהגעתי מב"ש לת"א כל יום היה מלחמת הישרדות"

מבחר ציטוטים מהראיון שהעניקה ענבל אור לגלובס TV

בראיון הנרחב עם ענבל אור בגלובס TV (החלקים השני והשלישי של הראיון התפרסמו אתמול באתר "גלובס", החלק הראשון של הראיון פורסם לפני כמה ימים) - הרחיבה המרואיינת על חייה ופתחה צוהר לעולמה האישי. להלן מגוון ציטוטים:

■ "מרגע שהגעתי מב"ש והיום שהגעתי לת"א, זה היה כל יום מלחמת הישרדות וכל יום זה לרוץ ולהילחם בכל העולם בשביל להצליח וכל יום זה עוד יום שאני לומדת ממנו ולוקחת איתי הביתה הרבה מאוד חוויות של ללמוד מהם ליום הבא".

■ "פעם אני אעשה בדיקת דם, אבדוק מאיזה סוג דם אני עשויה. אני לא מצליחה להבין את זה. אני כל החיים רציתי להצליח. כל הזמן מגיל קטן, עסקתי במכירות, כי הבנתי ששם באמת נמצא הכסף הגדול. אבל באיזה שהוא שלב בחיים הפסיק לעניין אותי הכסף והתחיל יותר לעניין אותי העשייה. לעשות דברים, ליצור, לראות דברים, לחרוט את השם שלך שייזכר בכל בן אדם שחי במדינה אחרי כמה שנים ויוכל לזכור אותך. סך הכל אני עושה את הכל מאהבה גדולה, באהבה גדולה. אני מאכילה כל כך הרבה משפחות ואני נהנית לתת".

■ "בגיל 16 החלום שלי היה להרוויח 5,000 שקל בחודש ולא להיות נטל על ההורים שלי וזה מה שעשיתי. היה לי חלום בגיל 17 להרוויח 10,000, כל חודש וחודש. וכל הזמן אני מציבה לעצמי את המטרות, את היעדים ופשוט רצה אליהם ורוצה לתפוס אותם ואני מצליחה בזה, טפו, טפו. אני נהנית מאוד ממה שאני עושה, כל בוקר מתעוררת ליום חדש עם הרבה מוטיבציה ורצון לנצח עוד יום ולהצליח עוד יום".

"אני מאוד ממוקדת. יש לי חלוקת קשב מדהימה. זה דבר נדיר. לכל אישה יש חלוקת קשב, אבל אצלי זה בא לידי ביטוי באופן מאוד חריג. ברגע שאני נכנסת למשהו, אני מתמקדת, ממצה, מנסה למצות אותו בצורה הכי טובה. שום דבר אחר לא יעניין אותי באותה עת, אבל אני כן יכולה, מסוגלת, בו זמנית להקשיב, לשמוע, להבין מה קורה, מה מתרחש סביבי. אם תסתכל גם על המשרדים שלנו, אני יושבת אמנם בפינת המשרדים, אבל אני רואה הכול כל הזמן. אני חווה את המשרד כל רגע. אני שומעת טלפונים, שיחות, גם אם אני יושבת ומדברת בטלפון, ויושבי מולי אנשים עובדים ומדברים ביניהם, זה תכונה שהיא מולדת".

■ "אני אשת מכירות לפני הכל. אני מאבחנת מדהים אנשים. מאבחנת מי הטיפוס שיושב, עוד לפני בכלל שהוא דיבר. איך? חושים שלי".

■ "אני מאוד רוצה להיות יזמית, אני אהיה יזמית. זה השלב הבא. מה לעשות? זו הטבעיות של הדברים, ככה זה יהיה. התחלתי כמשווקת פרויקטים, עברתי להיות מארגנת קבוצות רכישה, אני מניחה שבשנים הבאות אני גם אעסוק ביזמויות. אני חושבת שאם ענבל אור מחר עוברת להיות יזמית, מי שייפגע מזה זה הרוכשים. זה לא אני, כי אני אעשה יותר כסף ביזמות. לרוכשים לא תהיה אלטרנטיבה נוספת של קבוצת רכישה".

■ "אני מצליחה לא בזכות איך שאני נראית, אלא מצליחה בזכות מה שאני עושה ועשיתי. לא תמיד נראיתי טוב. לא תמיד, גם כשהתחלתי את הקריירה שלי, והייתי אישה בהיריון, אפשר לראות גם תמונות מהארכיון, הצלחתי, בזכות איך שאני חושבת ומה שאני עושה והרבה מאוד דברים שמרכיבים את ההצלחה. כשקומן אמר בטלוויזיה שאני פצצונת מין, הוא חצה בעיני את כל הקווים האדומים שיכולים להיות אצל גבר. זה לא פגע בי באופן אישי רק, זה פגע בכל בנות ישראל. כשאתה מסתכל על בחורה, אתה משתמש בה כאובייקט ולא כמי שהיא באמת?"

■ "הפרסום עשה לי מצד אחד מאוד טוב, אבל מצד שני זה גם מאוד קשה. אני הולכת בקניונים ואנשים עוצרים אותי, ענבל אור, אבל מצד שני אני חשופה. זה די קשה לפעמים. אני חיה את התקשורת. אני מתעוררת בבוקר, דבר ראשון שאני עושה, לפני שאני נכנסת למייל שלי, אני נכנסת לאינטרנט, גלובס, דמרקר, לראות מה קורה היום, אם כתבו עליי משהו".

■ "המותג שרציתי והצלחתי לבנות הוא ענבל אור שבנתה ובונה, ונותנת ואמינה מאוד. הדגש הוא אמינות, אמינות. שקיפות. פעם אחת אחד הרוכשים אמר לי, את יודעת למה קניתי ממך? למה? באמת מאוד סקרן אותי. הוא אומר לי, הסתכלתי עליך לאורך תקופה ואת לא ויתרת. את כל הזמן עבדת. אם זה שבתות ושישי וזה בחורה שלא רואה את המשפחה, וכל הזמן למען העסק ומבן אדם כמוך רציתי לקנות כי ידעתי שאת לא תוותרי ותביאי לי הכי טוב שיש. וזה מצליח. אני מאוד חוששת לאכזב אנשים. אני כל הזמן דואגת. מאוד רוצה לתת להם הכי טוב".

■ "את הקריירה שלי התחלתי לפני 12 שנים. בניתי לאט לאט בניינים קטנים של 6 קומות ואחר-כך 11 ועברתי ל-27 והיום אני ב-46. אני לא חוששת כי אני יודע ואני מאוד מאמינה ביכולות שלי ואני יודעת מה אני מסוגלת לעשות ואני יודעת גם איזה עיסקאות אני מוכרת. אנימוכרת היום את העיסקאות הכי טובות בשוק, מה לעשות. אני מוכרת דירה בת"א ב-1.3 מיליון ואני מוכרת 5 חדרים בר"ג ב-1.6 מיליון".

■ "אני לא נכשלת איפה שאני הכי טובה. אני הכל טובה שם, בשיווק. אני הכי טובה במוצר שאני נותנת ואני לא אכשל".

■ "האם הכסף שינה את ענבל אור באישיות שלה? כענבל, אני לא חושבת. אני נשארתי אותה ענבל חמה, אוהבת, נותנת. אני גם אמא מדהימה. אני לא חושבת שהשתניתי, אבל אין ספק שמוטלת עלי היום הרבה מאוד אחריות ממה שהייתי לפני 10 שנים כשהתחלתי. מטבע הדברים הראש שלך עובד יותר ואתה יותר טרוד בדברים מסויימים ואין לך זמן לחברות וכוס קפה... כובד משקל והרבה מאוד אחריות מונחים על הכתפיים הקטנות האלו".

כל חלקי הראיון עם ענבל אור - עכשיו בגלובס TV