דירקטוריון חדשות ערוץ 2: יאיר לפיד יכול להמשיך בתפקידו

הדירקטוריון קיבל את מכתבו של מגיש "אולפן שישי" לפיו הוא אינו מתכוון לפנות לפוליטיקה, וקבע כי יש בו כדי לשים קץ לפרשה ■ בדיון עלתה האפשרות כי כלל עיתונאי חברת החדשות יתחייבו לחצי שנת צינון לפני שיתמודדו לכנסת

דירקטוריון חברת חדשות ערוץ 2 קיבל את מכתבו של העיתונאי והמגיש יאיר לפיד לפיו הוא אינו מתכוון לפנות לחיים הפוליטיים, וקבע כי יש בו בכדי לשים קץ לפרשה. הדירקטוריון, בראשותו של ד"ר יהודה לנקרי, דן בנושא נאומו של לפיד אשר העלה חשש כי הוא עוסק בפעילות פוליטית לצד עבודתו כמגיש מהדורת "אולפן שישי" של החברה.

בדיון הציגו היו"ר לנקרי ומנכ"ל חברת החדשות אבי וייס את תוכן פגישתם עם לפיד את מכתבו אליהם, בו הבהיר כי אין בכוונתו לפי שעה להתמודד על משרה פוליטית. לפיד אף הבטיח לקבל על עצמו את היציאה לחצי שנת צינון לפני שיבחר להתמודד במירוץ לכנסת. בתום הדיון הוחלט כי אין מניעה שלפיד ימשיך בתפקידו.

בדיון עלתה האפשרות כי כלל עיתונאי חברת חדשות ערוץ 2 יתחייבו על תקופת צינון דומה, אולם ההצעה לא הבשילה לכדי החלטה או מעשה אופרטיבי.

בתוך כך, לחברי הדירקטוריון, המורכב מנציגי קשת ורשת ונציגי ציבור, הוצגו הביצועים הכספיים של חברת החדשות ברבעון האחרון, לצד נתוני הצפייה וההישגים העיתונאיים. מהנתונים עולה כי החברה מצליחה לשמור על מסגרתה התקציבית ולא להיקלע לגירעון.