העיתון "אל קודס אל ערבי" מדווח על תנועת כוח גדול של צבא ארצות הברית לעבר המפרץ הפרסי

על פי הדיווח ברשת ב' של קול ישראל שהביאה את הידיעה, תריסר ספינות קרב אמריקניות עברו אתמול בתעלת סואץ בדרכן מהים התיכון אל המפרץ הפרסי ■ עדי ראייה אף דיווחו לעיתון שהשיירה הימית כללה גם נושאת מטוסים אמריקנית

דיווחים על פעילות צבאית אמריקנית חריגה באזור המפרץ הפרסי: העיתון "אל קודס אל ערבי" היוצא לאור בלונדון מדווח על תנועת כוח גדול של צבא ארצות הברית לעבר המפרץ הפרסי שהתבצעה אתמול בשעות הצהריים.

על פי הדיווח ברשת ב' של קול ישראל שהביאה את הידיעה, תריסר ספינות קרב אמריקניות עברו אתמול (ו') בתעלת סואץ בדרכן מהים התיכון אל המפרץ הפרסי. עדי ראייה אף דיווחו לעיתון שהשיירה הימית כללה גם נושאת מטוסים אמריקנית.

כמו כן נמסר כי בשעות שבהן חלפו הספינות בתעלה, הופסקה תנועת הספינות האזרחיות ושוטרים מצרים הוצבו על גדות התעלה לאבטח את מעברן. על פי הדיווחים בנוסף לכוחות צבא ארצות הברית, עדי הראייה זיהו גם ספינת קרב ישראלית שהתלוותה למשט.

בתוך כך מזהירים גורמים באופוזיציה המצרית מזהירים את השלטון בקהיר שלא לפתוח את התעלה לספינות קרב אמריקניות, כדי לא לחזור על "הטעות ההיסטורית" כלשונם כאשר הוחלט לפתוח את התעלה לספינות קרב שיצאו לתקוף בעיראק.