News1: רוני מאנה ועו"ד יוסיפוב נעצרו לחקירה ברשות המסים

זאת כפי שנחשף ב"גלובס" ■ עפ"י החשד, מאנה ויוסיפוב - השותפים במספר עסקי נדל"ן - ביצעו מספר פעולות שיש בהן כדי התחמקות מתשלום מסים ■ החשד המיוחס לשניים הוא העלמת מס בהיקף של מיליוני שקלים

איש העסקים והיזם רוני מאנה ועו"ד יורם יוסיפוב, נעצרו הבוקר (א') על-ידי רשות המסים כחשודים בעבירות מס - כך מדווח אתר News1 של יואב יצחק, זאת כפי שנחשף ב"גלובס".

החקירה מתבצעת על-ידי פקיד שומה תל-אביב בראשות מנהל פקיד השומה רון חכם, וזאת בתיאום עם מנהל רשות המסים יהודה נסרדישי.

מאנה ויוסיפוב נחקרים בשעות אלה. מאוחר יותר יוחלט האם להביאם בפני שופט להארכת מעצרם. החשד המיוחס להם הוא העלמת מס בהיקף של מיליוני שקלים.

חוקרי רשות המסים הגיעו מוקדם בבוקר לבתיהם של השניים עם צווי חיפוש, ערכו חיפוש מדוקדק ונטלו מסמכים רבים. מאנה הובל לחקירה, וכך גם עו"ד יוסיפוב.

על-פי החשד, מאנה ויוסיפוב - השותפים במספר עסקי נדל"ן - ביצעו מספר פעולות שיש בהן כדי התחמקות מתשלום מסים.

ל-News1 נודע כי רשות המסים מקיימת מזה מספר חודשים חקירה סמויה נגד מאנה ושותפו לעסקים, עו"ד יוסיפוב. החקירה הסמויה כללה איסוף מידע מודיעיני, שיש בו כדי ללמד על דרכי פעולתם של מאנה ושותפו. חוקרי הרשות המתינו באחרונה לשעת כושר כדי לחקור את השניים, והבוקר, כאמור, הם נעצרו לחקירה.

לאתר חדשות News1

בתוך כך, נודע כי החשד של חוקרי מס הכנסה נוגע לאי-דיווח מצד מאנה ויוסיפוב על הכנסות מתיווך במספר עסקאות גדולות. על-פי החשד, השניים גרפו הכנסות גבוהות מתיווך בעיסקאות אלה, אך לא דיווחו על כך וממילא לא שילמו את המס המלא בגינן.

לדברי עו"'ד אודי ברזלי, המייצג את מאנה, מאנה משתף פעולה עם החוקרים. לדבריו, "אין לנו ספק כי מדובר בעניין שדווח בזמנו לרשויות, ואני בטוח שאם יש איזו טענה, היא ברמה האזרחית בלבד ולא ברמה הפלילית".