האולפן השקוף של ערוץ 24 העלה את הפדיון בכיכר ציון ב-40%

עיריית ירושלים השקיעה כ-200 אלף שקל באולפן השקוף של ערוץ 24 ■ הסכום הכולל של ההפקה עמד על 3.5 מיליון שקל, רובם מכיסו של הערוץ ■ כ-2.1 מיליון צופים נחשפו לערוץ ב-6 השבועות בהם הועברו שידוריו מהבירה

עלייה של עד 40% בפדיון בכיכר ציון בזמן שהות האולפן השקוף של ערוץ 24 בירושלים - כך עולה מנתונים שהציג מנכ"ל החברה הכלכלית של הבירה, "אריאל", ציון תורג'מן.

לדברי תורג'מן מדובר במספרים שהועברו על-ידי בעלי החנויות ובתי-הקפה באזור שבו הוצב האולפן השקוף. לדבריו, האולפן "החזיר אלפים מתושבי העיר אל אזור המסחר ומרכז העיר".

כעת עובר האולפן השקוף של ערוץ המוזיקה לעיר נתניה, ובימים אלה מצויים אנשי הערוץ במשא-ומתן עם ערים נוספות ובהן חיפה ובאר-שבע.

המעבר בערים הוא מהלך אסטרטגי של הערוץ, ובעיקר כלכלי. על-פי ההערכה, עיריית ירושלים השקיעה בשידור בין 150 ל-200 אלף שקל, בעיקר באבטחה והסדרת האזור. עם זאת, מדובר בחלק קטן ממימון ההפקה, שכן עלותה הכוללת עמדה על 3.5 מיליון שקל מכיסו של הערוץ.

על-פי נתוני הצפייה בערוץ שהגיעו לידי "גלובס", כ-2.156 מיליון ישראלים נחשפו לשידורי הערוץ ב-6 השבועות בהם הועברו שידוריו מירושלים. החשיפה (צפייה של 5 דקות לפחות) היומית הממוצעת של הערוץ עמדה על 323 אלף צופים ביום, והחשיפה השבועית הממוצעת עמדה על מיליון צופים בשבוע. ממוצע הרייטינג בשעות האולפן השקוף בימי חול עמד על 1.2%, כמחצית ממוצע הרייטינג בערוץ 10.

בתוך כך, בערוץ החליטו לשדר החל מיולי הקרוב מ-4 מוקדי שידור שונים במהלך הקיץ. עם תחילת החופש הגדול הערוץ יחל את שידורי הקיץ שלו מלב נתניה בכיכר העצמאות בטיילת. בעוד האולפן ישדר שידורים חיים בנתניה, יתווספו לכך 3 מוקדי שידור נוספים, בהם כאמור חיפה ובאר-שבע.

בין הטאלנטים שיגישו רצועות שונות במהלך יהיו גם אלירז שדה, עינת שרוף, דידי הררי, ירון אילן וכן תוכנית הבנות "יפה לך" בהנחיית מיכל אמדורסקי, שרון חזיז ואורנה דץ.

תוכנית נוספת אשר תלווה את שידורי הקיץ של הערוץ היא תוכנית-בת של "כוכב נולד" - "חדר החזרות". כמו כן תעלה תוכנית בהגשתה של חנה לסלאו, בה היא תחפש אנשים כישרוניים בתחומי המוסיקה.

האולפן השקוף בירושלים - במספרים:

* 26 - מספר ימי השידור המלאים מהאולפן

* 8,000 - מספר הקליפים ששודרו בתקופה זו

* 300 - מספר שעות השידור החיות מהאולפן השקוף

* 323 אלף - מספר הצופים הממוצע ביום בערוץ

* 1.2% - הרייטינג הממוצע באולפן השקוף ביום חול (10:00-22:00)

* 1.6% - הרייטינג הממוצע בשעות האולפן השקוף בסופי שבוע (10:00-22:00)