חטיבת המימון הבינלאומית של ב.מ.וו נכנסת לפעולה בישראל

"BMW financial services", המתמחה בפתרונות מימון לרכב, חתמה על הסכם אסטרטגי עם בנק אגוד לפעילות משותפת בישראל - תיוצג בלעדית על ידי אגוד ותתמוך במכירות ב.מ.וו ומיני

חטיבת המימון הבינלאומית של קונצרן ב.מ.וו, "BMW financial services", נכנסת לפעילות בישראל. החברה, המתמחה בפתרונות מימון לרכב, חתמה על הסכם אסטרטגי עם בנק אגוד לפעילות משותפת בישראל.

במסגרת ההסכם, תשתף החברה את בנק אגוד בידע ובניסיונה הבינלאומי בפיתוח מוצרי מימון ואשראי לתחום הרכב, כאשר אגוד יהיה הגוף הפיננסי הבלעדי שיוציא לפועל את מוצרי המימון ויעמיד לטובת החברה את המשאבים הדרושים לכך. הבחירה בבנק בוצעה לאחר חקר שוק שנמשך למעלה מחצי שנה בקרב גופים פיננסיים בישראל.

החברה מתכוונת לתמוך בפעילות השיווק של ב.מ.וו והמותג "מיני" בישראל ובשלב ראשון היא משיקה בשיתוף עם הבנק מבצע בשם "BMW חדשה בעלות חודשית בלבד".

מסגרת התוכנית, מוצע ללקוח להתנסות במכונית BMW חדשה בתשלום חודשי השווה ל- 2% מערך הרכב בלבד. בתום תקופה מוגדרת הלקוח רשאי להחזיר את הרכב לחברה ללא עלות נוספת. הפעילות תתבצע בבנק ובעמדות מימון, שיוקמו בסוכנויות ב.מ.וו ברחבי הארץ.

חטיבת המימון של ב.מ.וו פועלת ב-54 מדינות ברחבי העולם ומעסיקה 4,000 עובדים. היא תתחרה בארץ בין השאר בחטיבת "דביס" של מרצדס המתחרה שפועלת בישראל מזה מספר שנים.