ברק יצחקי יקר? מיטש גולדהאר רכש חולצת הוקי קרח ב-1.27 מ' דולר

זהו הסכום ששילם בעלי מכבי ת"א בכדורגל במכירה פומבית עבור חולצה היסטורית של נבחרת קנדה מ-1972; אמר: "לא היססתי לרגע לפני שקניתי"

מיטש גולדהאר, הבעלים של מכבי ת"א, מותיר עד כה רושם של בזבזן רציני בכל הקשור להתנהלות שלו בכדורגל הישראלי. עכשיו מתברר שהכיס של הקנדי נפתח לרווחה גם במקומות אחרים: גולדהאר שילם בשבוע שעבר 1,067,538 דולר על חולצת משחק מקורית מ-1972 של פול הנדרסון, שחקן הוקי קרח שכבש בעת לבישת החולצה שער היסטורי במדי נבחרת קנדה מול ברית המועצות.

ביחד עם דמי ההשתתפות במכירה הפומבית, הסכום ששילם גולדהאר עבור החולצה מסתכם ב-1,275,707 מיליון דולר. גולדהאר גבר במכירה הפומבית על 42 יריבים שהגישו הצעות עבור החולצה.

"לא האמנתי שהמוצר הזה הגיע למכירה פומבית. לא היססתי לרגע כשקניתי אותו", אמר גולדהאר לאתר cbc. "אני חושב שזו אחת מהמזכרות הכי חשובות שיש בקנדה המודרנית". גולדהאר מתכנן להציג לראווה את החולצה בקניונים, מוזיאונים ומרכזים קהילתיים בקנדה.

"התרגשתי מאד מהחולצה והחלטתי שאני רוצה להחזיר אותה לקנדה", אמר גולדהאר על המוצר, אותו החזיק עד היום בארה"ב אספן אמריקני. על-פי ההערכות, מדובר בסכום הגבוה בכל הזמנים ששולם עבור חולצת הוקי קרח. אגב, לפני פתיחת המכירה ההערכות ניבאו שהחולצה תימכר עבור 600 אלף דולר.