המשחק של ברזיל מול צ'ילה ברשת - בראש טבלת הרייטינג עם 27%

ערוץ 1 גרף בסוף השבוע נתוני צפייה נאים למשחקי המונדיאל של גרמניה-ארגנטינה (23%), ספרד-פרגוואי (21.7%), אורוגוואי-גאנה (15.9%) והולנד-ברזיל (25.4%)

לא פחות מ-7 משחקי מונדיאל נכנסו לעשירייה הבכירה של הרייטינג השבוע, כשהמשחק הנצפה ביותר הוא של ברזיל מול צ'ילה ששודר במסגרת שידורי זכיינית ערוץ 2 רשת ביום שני שעבר ורשם רייטינג של 27% בקרב 642 אלף צופים. המשחק השני הנצפה היה הדרבי בין ספרד לפורטוגל, שגרף רייטינג של 25.8%.

משחקי סוף השבוע האחרון השיגו אף הם נתונים מוצלחים בעבור ערוץ 1, ובהחלט יש תחושה כי מתקרבים אל הגמר ב-11 ביולי. ההפסד של ברזיל להולנד ביום שישי השיג רייטינג של 25.4%, ואילו ההתרסקות של ארגנטינה מול גרמניה סחפה 23% מהצופים אל המסך.

המשחק (כולל הארכה) של גאנה מול אורוגוואי הביא בערב שישי רייטינג של 15.9% בלבד, כאשר סרט התעודה של אסי עזר בקשת, ששודר ממול, התמודד יפה והשיג רייטינג של 14.7%. משחק ההעפלה של ספרד אל חצי הגמר הביא רייטינג של 21.7% במוצאי שבת.

"כוכב נולד" מצליחה לשמור על הראש מעל המים, ופרט למונדיאל ולחדשות ערוץ 2 (18.6%), היא תוכנית הלוח הרגיל היחידה שמשתחלת לטבלת 10 התוכניות הנצפות ביותר השבוע. התוכנית רשמה רייטינג של 23% ו-23.4% בשני ימי שידורה.

יחד עם זאת, בקשת החליטו לא להיכוות ממשחק חצי הגמר של המונדיאל - וביום רביעי הקרוב לא תשודר תוכנית רגילה של "כוכב נולד". הזכיינית הודיעה כי ביום רביעי תשודר במקום זאת תוכנית תעודה בשם "בדרך לחלום", שתעקוב אחר המתמודדים של "כוכב נולד" בחדר החזרות. באותה שעה ישודר בערוץ 1 משחק חצי הגמר של המונדיאל בין גרמניה לספרד. ביום חמישי תשודר בקשת תוכנית אולפן רגילה של המופע השבועי.

עד כה הצליחה קשת לשמור על התמודדות מוצלחת מול המונדיאל, למרות שתוכניותיה נפגעו ממנו. הפגיעה הכואבת ביותר בקשת היתה כשניסתה להציב מול המונדיאל תוכנית של "כוכב נולד" ביום שישי. אז התרסקה התוכנית לרייטינג של 14.9% בלבד.

ההודעה של קשת לגבי יום רביעי מגיעה לאחר שערוץ 10 הודיע אף הוא כי לא יציב את "הישרדות" מול חצי הגמר של המונדיאל שישודר ביום שלישי ומול משחק הגמר.

בימי שישי, הרצועה של חדשות ערוץ 10 ממשיכה להיות החלשה מבין 3 מהדורות המגזין: "השבוע" עם רייטינג של 3.9%, "יומן" עם 5.5% ואילו "אולפן שישי" עם נתון נמוך יחסית של 13.8%.

22
 22